مجله ی اینترنتی آوای بوف

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله ی اینترنتی آوای بوف

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

نصب ماهواره یاه ست در تلویزیون ال جی رسیور دار

یکی از اصلی ترین دلایل سیاه شدن تصویر تلویزیون ال جی به خرابی بک لایت دستگاه مرتبط است. کارشناسان و مهندسان کادر تعمیر نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی ، این آمادگی را دارند تا هر گونه خرابی و ناکارآمدی در این تجهیزات را بازیابی و مرتفع سازند. بک لایت که معادل فارسی آن نور زمینه می باشد، مربوط به ال ای دی های تلویزیون است. روشن ماندن مداوم و طولاتی مدت تلویزیون، زیاد بودن نور ال ای دی دستگاه، میتواند از عوامل تاثیر گذار در بروز چنین اختلال در پنل و در نهایت سیاه شدن تصویر تلویزیون تلقی گردد. بک لایت اولین مظنون برای سیاه شدن تلویزیون lg است. علاوه بر اختلالات بک لایت، سیاه شدن تصویر تلویزیون ال جی ، میتواند دلایلی مرتبط با سوختگی و خرابی ال ای دی های به کار رفته در دستگاه هم داشته باشد. در نتیجه خرابی بک لایت لکه های سیاه، تاریک و تیره بر روی صفحه نمایشگر دیده می شوند.

خرابی برد آن می باشد.

» با ما باشید تا به سوال شما پاسخ دهیم. اولین مسئله تمام شدن باتری است. از دیگر دلایل کار نکردن کنترل هوشمند تلویزیون ال جی خرابی برد آن می باشد. برای این کار یک باتری جدید را جایگزین کنید، اگر با این کار مشکل برطرف نشود آنگاه باید راه های دیگری را برای رفع مشکل کار نکردن کنترل هوشمند تلویزیون ال جی به کار ببرید. همانطور که گفتیم دلایل مختلفی می تواند باعث کار نکردن این دستگاه شود. برای رفع مشکل کار نکردن کنترل تلویزیون ال جی پس از شناسایی مشکل می توان اقدامات مناسب را انجام داد. دلیل دوم ریجستر نبودن کنترل یا عدم برقراری ارتباط با تلویزیون است. بنابراین در وهله اول باید باتری را بررسی کرد. البته خرابی برد وای فای نیز از جمله مواردی است که باعث کار نکردن کنترل هوشمند می شود. از آنجا که این کنترل از طریق وایرلس به تلویزیون متصل می شود، میزان استفاده از باتری در آن بیش از کنترل های معمولی است. بنابراین یکی از دلایل اولیه می تواند تمام شدن باتری باشد. در این شرایط کنترل به دستورات شما پاسخ نخواهد داد.

با این حال شما بازهم مطمئن شوید. یکی از مهمترین فاکتورهایی که در زمان خرید تلویزیون باید مدنظر قرار دهید، قیمت دستگاه میباشد. حتما دقت کنید فضای سالن یا اتاق شما برای تلویزیون مناسب باشد تا صدای دستگاه به خوبی منعکس شود. بدون شک بهترین تلویزیون 4K ال جی، نوع OLED این تولیدات هستند. ورود واژه ی 4K به دنیای تلویزیون ها، رقابتی جدید را در این زمینه پدید آورده است. با وجود اینکه قیمت تلویزیون اولد ال جی در ابتدا بسیار بالا بود، اما اکنون قیمت این محصولات به حد مطلوبی رسیده است و خریداران می توانند آن را با قیمت مناسب خریداری نمایند. در ابتدای امر بودجه خود را برای خرید تلویزیون مشخص کنید و سپس اقدام به پیدا کردن مدل مورد نظر و خرید آن کنید.تلویزیونهای سامسونگ را میتوانید از ۲۵ میلیون تومان تا بالای ۷۰ میلیون تومان در بازار پیدا کنید. مطمئن شوید که تلویزیون از صدای رسا و خوب بهعلاوه تنظیمات کافی برای هماهنگ کردن آن با محیط برخوردار است. یکی از موارد مهم دیگری که لازم است به آن دقت ویژهای داشته باشید، عملکرد صوتی تلویزیون میباشد.

2160 پیکسل در تلویزیون LG 55UM7100 استفاده نموده است. استفاده از فناوری 4K و UHD موجب افزایش سرعت، درخشندگی و کنتراست تصاویر تلویزیون هوشمند ال جی مدل یو ام 7100 شده است. ال جی یکی از برترین تولید کننده های تلویزیون در جهان می باشد. در کشور ما نیز محصولات ال جی از طرفداران بسیار زیادی برخوردار هستند و بازار رقابتی مناسبی را به وجود آورده است. ال جی با به کار گیری سیستم صوتی Sourround Sound در تلویزیون ارزان قیمت LG مدل UM7100 موجب ایجاد صدایی غنی و فراگیر شده است. با استفاده از سیستم عامل webOS در تلویزیون LG 4K HDR UHD Smart TV 55UM7100، شاهد سطح وسیعی از اپلیکیشن های پیش فرض و امکان اتصال و اشتراک گذاری با موبایل هستیم و کاربر مدت زمان بیشتری سرگرم خواهد ماند. ال جی از فناوری HDR به منظور ایجاد عمق بیشتر رنگ ها و ایجاد رنگ هایی بسیار غنی در تلویزیون LG 55UM7100 بهره گرفته است.

قطع شدن صدای تلویزیون ال جی در حالیکه سیستم پخش صدای آن هنوز فعال است، اشکالی است که غالباً در مدل های سری LN ال جی بروز می یابد. این اشکال به ویژه در دستگاه هایی بیشتر است که از مبادی غیررسمی کشور و به صورت قاچاق وارد می شوند. در صورتی که تلویزیون ال جی شما دچار مشکل قطعی تصویر شده است، علت بروز این اشکال را باید در قطعاتی جستجو کرد که به نحوی در تولید تصویر دخیل هستند. اگر تلویزیون شما تصویر ندارد اما صدا دارد، این به معنای آن است که تنها بخشهای دخیل در تصویر دچار اشکال شدهاند و تلویزیون در بخش صدا مشکلی ندارد. دستگاه هایی که در میان عموم، با نام تلویزیون های بانه ای از آنها یاد می شود. در هر حال اشکال قطع شدن تصویر تلویزیون ال جی به دلیل ایراد در بخش بک لایت تلویزیون است و یک ضعف کارخانه ای بشمار می آید.

{به صورت دستی و با استفاده از usb بیشتر آشنا می شویم.|تلویزیون 3d ال جی|تلویزیون 50 ال جی|قیمت تلویزیون ال جی ٤٩ اینچ}

همان طور که در بالا اشاره کردیم، روش های مختلفی برای آپدیت کردن این وسیله ها وجود دارد. پس افراد و کاربران می توانند با استفاده از روش هایی که بیان کردیم، تلویزیون ال جی خود را به روزرسانی و آپدیت کنند و از قابلیت های جدید آن بهره مند شوند. همچنین می توانند با به روزرسانی این وسیله در ارتقای روند کار سیستم عامل آن، نقش بسیاری داشته باشند. در ادامه با آپدیت کردن تلویزیون ال جی به صورت دستی و با استفاده از usb بیشتر آشنا می شویم. کاربر می تواند با دانلود آخرین نسخه به روزرسانی تلویزیون ال جی و انتقال این فایل به usb و متصل کردن فلش به تلویزیون، به روز رسانی را انجام دهد. همان طور که می دانیم اگر تلویزیون های ال جی از سیستم هوشمند، سیستم عامل webos و سیستم netcast پشتیبانی کنند، می توان آن ها را با استفاده از کنترل جادویی به روزرسانی کرد.

قیمت تلویزیون ال جی 4k 43 اینچ

در سال 2019 با تقویت و به روزرسانی این تلویزیون موفق به طراحی و تولید نسل جدید به نام SM8600 شده است. 3840 به بازار معرفی گشته است. سری S با قیمتی مناسب تر از اولد ها و با امکاناتی نزدیک به اولد توانسته نماینده مناسبی برای تلویزیون های ال جی باشد. ال جی با ایجاد تلویزیون هایی بسیار با کیفیت و زیبا توانسته علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کند، ولی سری S با تمامی مدل های دیگر متفاوت است. استفاده از قابلیت HDR جهت افزایش غنی تر شدن رنگ ها و بزرگنمایی رنگها شده است و تلویزیون LG 55UM7660 قادر به پشتیبانی از فایل های HDR10 و HLG نیز می باشد. در زیر به بررسی عملکرد و توضیح اجمالی سری 2019 تلویزیون LG NanoCell TV 55SM8600PVA خواهیم پرداخت. تلویزیون SM8600 در دو سایز 55 و 65 اینچ روانه بازار شده اند و با توجه به سابقه درخشان، قطعا خواهند توانست جزو موفق ترین تلویزیون های تولید شده ی ال جی باشند. تلویزیون ال جی 55UM7660 از فناوری 4K جهت افزایش سرعت و روشنایی تصویر بهره گرفته است.

درصورتی که مجموعه موارد را انجام دادید و مشکل برطرف نشد احتیاج است تا تعمیرکاران حرفه ای و مجرب ما تعمیر تلویزیون ال جی را انجام دهند. یکی دیگر از علت های روشن و خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ها ال جی وصل فلش مموری های ویروسی است. یکی از علت های خاموشی ناگهانی تلویزیون های ال جی نوسانات برق است. در صورت بروز این مشکل این قطعه باید تعویض شود و برای جلوگیر از خرابی مجدد خازن های اطراف آن هم تعویض می شود. امروزه به دلیل اینکه این تلویزیون ها با ولتاژ برق بسیار پایین کار میکنند نوسانات برق باعث خرابی آن ها می شود. با وصل این فلش مموری میروس یه تلویزیون منتقل می شود و برنامه های اصلی تلویزیون را از کار می اندازد. یکی دیگر از عوامل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی خرابی کابل HDMI است. یکی دیگر از علت های خاموش شدن ناگهانی تلویزیون های ال جی خرابی آی سی برد پاور است. استفاده از کابل های نا مرغوب جهت اتصال دستگاه ها به تلویزیون باعث این اتفاق می شود.

معایب تلویزیون ال جی نانو 80 49 اینچ

در تلویزیون 32LM637 سرعت صفحات زیاد می باشد. با تلویزیون 32 اینچ اسمارت ال جی 637 قابل پشتیبانی است اما جستجوی صوتی فقط انگلیسی را پشتیبانی می کند. بسیاری از میان بر های برای دانلود محتوا در دسترس است . شما وقتی با ریموت هوشمند صفحات این سیستم عامل را تغییر می دهید شور و هیجان زیادی را خواهید داشت. به هر صورت زمانی که شما با منوبار کار می کنید می توانید تصویر را نیز تماشا کنید که در میان سیستم عامل ها گزینه و ویژگی نادر می باشد. البته ریموت هوشمند یا ریموت کنترل جادویی انرژی زیادی را مصرف می کند و به نظر باید یک دستگاه شارژ باطری را در منزل داشته باشید. ال جی یک ریموت استاندارد در بازار دارد که می توان از آن به جای ریموت هوشمند استفاده کرد. می توانید از طریق ایجاد یک اکانت محتوا را از طریق نتفلیکس و یا دیسنی دانلود کرده و تماشا کنید. ریموت هوشمند کاربری تلویزیون ال جی 32 اینچ 637 را آسان کرده است.

{را دارید، باید به نکات زیادی توجه کنید.|را با شما درمیان می گذاریم.|تلویزیون ال جی ساخت اندونزی|قیمت ال سی دی 22 اینچ ال جی|قیمت تلویزیون ال جی 50 اینچ ماهواره دار}

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد خرید تلویزیون را داشته باشد ولی با ویژگیهای یک تلویزیون مناسب آشنایی نداشته باشید. در سالهای اخیر این کمپانی در طراحی تلویزیونهای خود ظرافت و دقت بیشتری را به خرج داده است. اگر قصد خرید تلویزیون ال جی را دارید، باید به نکات زیادی توجه کنید. همانطور که گفتیم، برندهای مختلف هر ساله مدل های متفاوتی را روانه بازار میکنند. آشنایی با ویژگیهای تلویزیون مورد نظر میتواند شما را در خریداری بهترین گزینه راهنمایی کند. شما میتوانید محصولات ال جی را در انواع قاب دار یا بدون قاب تهیه کنید. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله ویژگی های تلویزیون های سامسونگ را بخوانید. در ادامه نکات مهم خرید تلویزیون ال جی را با شما درمیان می گذاریم. طراحی زیبا تلویزیون LG سبب علاقهمندی افراد از سراسر دنیا به این محصول شده است. بنابراین باید یک راهنمای به روز برای خرید تلویزیون داشته باشید. طراحی ظاهری تلویزیون نیز یکی از مهمترین فاکتورهای در خرید تلویزیون سامسونگ محسوب میشود.

{این تلویزیونها از مناسبترین مدلهای نانوسل هستند.|در سال 2020 است.|عیب یابی تلویزیون ال جی|قیمت تلویزیون ال جی ۴۹ اسمارت|بهترین تنظیم رنگ تلویزیون ال جی}

بسیاری از مدلها همچون NANO99 و NANO95 به بازار ایران راه نیافتهاند و دلیل عمدهی آن قیمت بسیار بالای این مدلها است. این تلویزیون طراحی بسیار زیبایی دارد و کیفیت تصویر آن 8K است. با ادامه همراه باشید تا توضیحی مختصر از این تلویزیونهای نانوسل را در اختیارتان قرار دهیم. این تلویزیونها از مناسبترین مدلهای نانوسل هستند. تلویزیون ال جی NANO99 برترین تلویزیون نانوسل ال جی در سال 2020 است. این تلویزیون خارق العاده امکانات بسیار گسترده و متنوعی را در اختیار کاربران قرار میدهد. در حالی که مدلهایی همچون NANO90 و NANO80 که در بازار ایران موجود هستند به نسبت قیمت بسیار مناسبی دارند. در مقایسه تلویزیون Nanocell با OLED این مدلها دارای قیمت بسیار مناسبتری از OLEDها هستند. به دلیل بهرهمندی از پنل IPS زاویه دید فوق العاده گستردهای دارد. تلویزیون ال جی NANO99 از فناوری Full Array Diming Pro پشتیبانی میکند که قادر به تنظیم نور پس زمینهی صفحه نمایش متناسب با صحنههای تاریک است.

{، تلویزیونهای بالا رده یا پرچم دار قرار دارند.|تلویزیون ال جی 49 اسمارت قیمت|قیمت تلویزیون ال جی 47 اینچ 4k|تلویزیون ال جی ۴۳ 4k}

مدل های LGدر ردههای مختلفی اعم از اقتصادی یا پایین رده، میان رده و بالا رده یا پرچم دار تقسیمبندی میشود. افراد با داشتن بودجهای متوسط میتوانند به فکر تهیه نمایشگر میان رده ال جی باشند. تنوع این محصولات بسیار بالا بوده و هر کدام در ردههای مختلف سری تلویزیون LG با امکانات و سایزهای متفاوت قرار دارند. تلویزیونهای ال ای دی فورکی و فول اچ دی در این دسته از تلویزیونهای ال جی قرار دارند. اگر شما بودجه نسبتا بالایی داشته و توانایی مالی بیشتری را دارا باشید، میتوانید بدون فوت وقت بهترین تلویزیون ال جی را تهیه کنید. البته ناگفته نماند که قیمت پایینتر این محصولات دلیل بر بی کیفیتی آنها نیست. از نمونه تلویزیونهای میان رده ال جی میتوان به تلویزیونهای QNED، نانوسل، برخی اولدهای فورکی و ال ای دیها اشاره کرد. در لیست بالاترین قیمتهای تلویزیون ال جی، تلویزیونهای بالا رده یا پرچم دار قرار دارند. در میان انتخاب انبوه تلویزیون LG، اگر بودجه کمی داشته باشید؛ بهترین گزینه تلویزیونهای اقتصادی یا پایین رده این کمپانی هستند.

ایراد تلویزیون ال جی

با استفاده از منو مخفی می توان به راحتی به تغییرات سیستم عامل و به روز رسانی های آن دسترسی داشته و آن را به نسخه جدید ارتقا داد. این دکمه را به مدت 5 تا 7 ثانیه همزمان فشار داده تا منوی مخفی برای شما نمایش داده شود. روش دوم: در روش دوم نیز لازم است از دکمه OK استفاده کنید اما این بار آن را همزمان با دکمه کاهش صدا در کنترل تلویزیون شیائومی به مدت 15 ثانیه نگه دارید. روش انتخاب بستگی به مدل تلویزیون دارد اما در برخی از مدل های ال جی نیز هر سه روش می توانند منوی مخفی را برای شما نمایش دهند. شما از سه روش متفاوت می توانید به منو مخفی در تلویزیون LG دسترسی داشته باشید. برای نمایش منو مخفی تلویزیون ال جی، یک یا همه روش های زیر را امتحان کنید. روش اول: اولین روش برای دسترسی به منوی مخفی در تلویزیون های LG فشار دادن همزمان دکمه OK در کنترل تلویزیون و پنل تلویزیون می باشد.

{تاری حرکت به لطف زمان پاسخگویی مناسب ، حداقل است.|علت سیاه شدن صفحه تلویزیون ال جی|مشخصات فنی تلویزیون ال جی|تلویزیون فورکی ال جی 55}

تلویزیون ال جی 49LK5730 یک تلویزیون فول اچ دی سطح ابتدایی با پنل IPS است. تصویر بازتاب خوبی دارد. تاری حرکت به لطف زمان پاسخگویی مناسب ، حداقل است. مانند بسیاری از تلویزیون های پنل IPS ، برای اتاق های تاریک نسبتا مناسب است. Virtual SurrounD ال جی زمینه وسیعی از صدا را ارائه می دهد و تجربه مشاهده و گوش دادن را افزایش می دهد. موسیقی و فیلم های مورد علاقه خود را با صدای فراگیر مجازی به سطح دیگری برسانید و از صدا با کیفیت عالی لذت ببرید. نسبت کنتراست خوب و یکنواختی مشکی قابل توجه باعث ایجاد رنگ مشکی با کیفیت بالا می شود. تلویزیون کیفیت تصویر خوبی دارد ، به این معنی که در یک اتاق روشن عملکرد خوبی ارائه می کند و در یک اتاق تاریک نسبتا خوب است. تلویزیون ال جی 49LK5730 اساساً مشابه تلویزیون LN5400 است ، اما با این تفاوت که رابط تلویزیون هوشمند به آن اضافه شده است.

جدیدترین ال ای دی ال جی

در دنیای امروز خرید تلویزیون با رزولوشن HD چندان منطقی نیست و رزولوشن 8K هم هنوز در دسترس همگان قرار ندارد، پس بهتر است به سراغ تلویزیونهای FHD و یا 4K بروید. پیشنهاد میکنیم اگر کنسول یا سیستم شما میتواند بازیها را با رزولوشن 4K به اجرا دربیاورد خرید تلویزیون ال جی 4K را در اولویت قرار دهید و در غیر این صورت تلویزیون FHD را برای خرید انتخاب کنید. به مدت زمانی که طول میکشد تا تلویزیون بتواند از نمایش یک رنگ به سراغ نمایش رنگ دیگر برود Response time میگویند. هر چه این تایم کمتر باشد یعنی تلویزیون ال جی سریعتر میتواند بین دو رنگ جابجا شود و شما تار شدگی کمتری مشاهده میکنید. در ابتدای مطلب به طور کامل فناوریهای مختلف را معرفی کردیم. اما حالا ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که کدام فناوری برای بازی کردن مناسبتر است و مثلا کدام پنل میتواند سریعتر به تغییرات فریمها واکنش نشان دهد؟ در ادامه به این موضوع میپردازیم و مشخص میکنیم که مثلا کدام پنل روشنایی بیشتری دارد یا موشن بلور آن بهتر است.

خاموشی ناگهانی تلویزیون ال ای دی ال جی در بیشتر موارد مربوط به برد پاور می باشد که برد پاور قابل تعمیر می باشد. در نتیجه تلویزیون خاموش شده و در صدم ثانیه، مجددا روشن می شود. خاطرنشان می سازیم ، تلویزیون ال ای دی ال جی ، معمولا دچار خرابی تصویر می شوند که بعد از روشن کردن تلویزیون اتفاق می افتد. اگر جریان برق قدرت کافی نداشته یا دچار نوسان شود، برد پاور دچار مشکل شده و تامین ولتاژ نیز مختل خواهد شد. برای حل مشکل خاموش روشن شدن تلویزیون ال جی یا هر برند دیگری، بد نیست کابل HDMI را نیز تعویض کنید. کافی است از محافظ برق استفاده کنید تا نوسان های ایجاد شده، کنترل شوند. خاموشی ناگهانی تویزیون ال جی به مدل ۴۲led5600 مربوط به برد مین می باشد. توضیح این که تلویزیون معمولا با ولتاژ پایین کار می کند و در صورت بروز کوچک ترین نوسانی در جریان برق، خاموش می شود. یکی از عواملی که بعضا باعث خاموش و روشن شدن تلویزیون می شود، نوسانات برق است.

مشکل هنگ کردن در تلویزیون ال جی، مربوط به خرابی مین برد دستگاه است. استفاده از کابل HDMI نا مرغوب نیز میتواند باعث خاموشی ناگهانی و یا قطع تصویر در تلویزیون شود. بهتر است از به کاربردن کابلهای تقلبی و نامرغوب بپرهیزید و از کابل HDMI استاندارد ارائه شده با تلویزیون بهره ببرید. این قطعه قابل تعمیر بوده و نیازی به تعویض قطعه نیست. ابتدا دستگاه را ریست نرم افزاری کنید و سپس از درستی اتصالات دستگاه مطمئن شوید. در صورت برطرف نشدن ایراد، از بخش خدمات پس از فروش و تعمیر تلویزیون ال جی کمک بگیرید. تعمیر منبع تغذیه تلویزیون LED از تعمیر تغذیه تلویزیون CRT سادهتر است، چون به نسبت کوچکتر است و معمولا دارای یک خروجی ۱۲ ولت با جریان ۲ تا ۴ آمپر است. بهتر است برای تعمیر تلویزیون ال جی و رفع مشکل مین برد هرچه سریع تر اقدام کنید و از آسیب های بعدی جلوگیری کنید. ۳- چطور اشکال آداپتور تلویزیون LED ال جی را برطرف کنیم؟

  • پردازشگر هستهای قدرتمند
  • توان خروجی صوتی 10 وات
  • تلویزیون های اقتصادی ال جی
  • قیمت تلویزیونهای OLED همچنین از نانوسل بیشتر می باشد
  • روشنتر بودن صفحه تا 40% نسبت به OLED
  • صدای Dolby Atmos

البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله امکانات تلویزیون سامسونگ را بخوانید. این اشتباه است که تصور کنید تلویزیون های بزرگ تر، کیفیت عملکردی بالاتری هم دارند. بنابراین بهتر است پیش از خرید تلویزیون lg، به اندازه دستگاه و تناسب آن با ابعاد محیط توجه کنید. این در حالی است که به تناسب کاهش قیمت، از آپشن های تلویزیون هم کاسته می شود. مثلا اگر دنبال خرید تلویزیون ال جی از نوع هوشمند باشید که قابلیت های مختلفی داشته باشد، باید هزینه بیشتری هم پرداخت کنید. تلویزیون های بزرگ تر تعداد پیکسل کمتری در هر اینچ دارند و تماشای آنها از فاصله نزدیک، کیفیت تصویر را کاهش می دهد. دومین فاکتور مهم در خرید تلویزیون ال جی یا هر برند دیگری، اندازه دستگاه است. شما باید پس از تعیین و تعریف بودجه ای که دارید، مناسب ترین تلویزیون را انتخاب و خریداری نمایید. اندازه تلویزیون باید متناسب با ابعاد اتاق یا فضای مورد نظر کاربر انتخاب شود. به عنوان مثال تلویزیون ۶۵ اینچی برای اتاق ۹متری اصلا مناسب نیست و قطعا عملکرد درستی هم ندارد.

کدام گوشی سامسونگ قابلیت اتصال به تلویزیون را دارند

پردازنده در تلویزیونهای جدید نقشی فراتر از آنچه یک CPU انجام میدهد را انجام میدهد.پردازنده در تلویزیون های جدید سامسونگ بر هوش مصنوعی یا هوش ماشینی مبتنی است . مدلهای هوشمند سامسونگ یا همان تلویزیون های جدید با قابلیت اتصال به اینترنت،از پردازنده های متعددی استفاده میکنند.این پردازنده ها بر اساس میزان کیفیت و وضوح تصویر یا بر اساس آپشن های تلویزیون،تعبیه میشوند. هرچه تلویزیون پیشرفته تر و از مکانیزم کاری ارتقا یافته تری پشتیبانی کند ، به تبع آن پردازنده ای قدرتمندتر میطلبد.در این نوشته به بررسی چند پردازنده معروف سامسونگ میپردازیم که رواج بالایی دارند. ریز تراشه ها به کمک هوش مصنوعی قادرند تلویزیون را همانند یک گوشی موبایل هوشمند، شخصی سازی کنند .مهمترین وظیفه پردازنده در تلویزیون،پردازش کیفیت تصویر بالا و آسان نمودن رابط کاربریست . پردازشگر کریستال یک چیپست 4 هسته ای هوشمند است .این پردازنده از سال 2013 میلادی روی تلویزیونهای هوشمند شرکت SAMSUNG نصب شده و تا کنون نیز ادامه دارد.

تفاوت های چندانی بین این دو تلویزیون وجود ندارد.

قیمت هایسنس، 299 پوند است در حالی که قیمت پایه ال جی 379 پوند می باشد. ال جی تنها سازنده پیشرو در کاهش قیمت تلویزیون های ساده خود نیست. تفاوت های چندانی بین این دو تلویزیون وجود ندارد. آن ها از فرمت های اصلی HDR، اَپ اِستورها و PVR های تک تیونر پشتیبانی می کنند، اما در بررسی های ما امتیازات یکی از این دو مدل به طرز قابل توجهی پایین تر از دیگری است. سونی مدل KD-43X7053BU، 499 پوند قیمت دارد. در حالی که ساده ترین تلویزیون های سامسونگ فاقد PVR و تلویزیون های ساده سونی فاقد اَپ اِستورها هستند، هر دو مدل هایسنس و ال جی از ویژگی های متعددی برخوردار هستند. این اختلاف قیمت نسبت به سال گذشته کمتر است و دلیل آن ارزان تر شدن تلویزیون های ساده ال جی و گران شدن تلویزیون های هایسنس است. بیشتر بخوانید: فناوری تلویزیون نانوسل (NanoCell) ال جی چیست؟ سامسونگ مدل UE43TU7100 را می توانید با قمیت 349 پوند خریداری کنید.

{حال شاید بپرسید چگونه باید این کار را انجام داد؟|میتوانید از یک متخصص کمک دریافت کنید.|طریقه وصل شدن گوشی آیفون به تلویزیون سامسونگ|آموزش اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون سامسونگ|نحوه اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون ال جی}

گاهی باید برای رفع مشکل سیگنال نداشتن تلویزیون سامسونگ، قطعات آن را ترمیم یا تعویض کرد. یکی از ترفندهای تقویت سیگنال تلویزیونهای سامسونگ، پیدا کردن ایستگاهها است. برای این منظور در این حالت باید حتما از آنتنهای جهتدار استفاده کنید. حال شاید بپرسید چگونه باید این کار را انجام داد؟ میتوانید از یک متخصص کمک دریافت کنید. اگر عدم دریافت سیگنال در تلویزیون ناشی از خرابی قطعاتی همچون آمپلی فایر (در تمام مدلها) و یا تیونر (در تلویزیونهای دیجیتال) باشد، باید این بخشها را تعمیر یا در صورت نیاز، تعویض کرد. اما سایتهای مختلفی وجود دارند که میتوانید با استفاده از آنها ایستگاهها و برجهای سیگنال را پیدا کرده و آنتن را در جهت آنها تنظیم کنید. این آنتنها را به سمت برجهای آنتندهی بچرخانید تا به خوبی عمل کنند. البته عیبیابی و تعمیر این قطعات، نیازمند مهارت بالایی بوده و این کار باید توسط تعمیرکاران حرفهای و مجرب انجام شود.

{تلویزیون سامسونگ مجهز به رسیور داخلی ماهواره|تلویزیون سامسونگ قیمت Led|تلویزیون سامسونگ Qled 4k}

تلویزیون Q80B دارای تکنولوژی Quantum DOT میباشد. این قابلیت در تلویزیون سامسونگ می تواند در هر پیکسل به صورت جداگانه و مستقل نور و روشنایی مربوطه را ساطع کند. این فناوری با توجه به عملکرد و کارایی خود می تواند هر محتوا را درخشان تر و خیره کننده تر بر روی نمایشگر به اجرا در بیاورد. اگر شما به تنهایی از تلویزیون استفاده میکنید پس شما میتوانید تلویزیون را طوری تنظیم کنید که مستقیم جلوی شما قرار بگیرد و با زاویه دید مناسب از نهایت کیفیت تصویر تلویزیون بهره ببرید. این قابلیت جزو نقاط قوت و برجسته این تلویزیون به حساب می آید. چون می تواند محتواهای بی کیفیت را شناسایی کند و همچنین به آنالیز و تجزیه و تحلیل فریم به فریم عناصر تشکیل دهنده تصاویر بپردازد. فناوری Adaptive Pictures با توجه به موقعیت مکانی روشنایی لازم برای هر محیطی را تنظیم خواهد کرد. تکنولوژی دیگر Al upscaling 4k است.

{در ادامه مطالب به بررسی این محصولات می پردازیم.|2020 تلویزیونی بسیار منحصر بفرد را معرفی کرد.|تلویزیون هوشمند Smart Tv سامسونگ دوربین دارد|تلویزیون سامسونگ زیرنویس فارسی|بهترین مارک تلویزیون سامسونگ}

همانطور که انتظار می رفت در نمایشگاه CES 2020 سامسونگ خوش درخشید. این صفحه قابلیت گرداننده را به تلویزیون اضافه کرده است. در ادامه مطالب به بررسی این محصولات می پردازیم. حالت افقی در این تلویزیون محتوا را متناسب با صفحه تنظیم می کند. بدین معنی که شما می توانید تلویزیون را هم در حالت عمودی و هم در حالت افقی قرار دهید. SERO یک تلویزیون 43 اینچی است که دارای یک صفحه ی بلند در پشت تلویزیون است و بدنه ی تلویزیون به آن متصل شده است. این تلویزیون که به THE SERO معروف است طراحی بسیار خاص و مدرنی دارد. می توان گفت تمام محصولاتی که سامسونگ در این همایش رونمایی کرد از برترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده کرده اند. سامسونگ در بهترین تلویزیون های سامسونگ 2020 تلویزیونی بسیار منحصر بفرد را معرفی کرد. این غول تکنولوژی با معرفی تلویزیون های سری جدید خود که قرار است در سال جاری میلادی به بازار عرضه شوند، همه را مشتاقانه به انتظار دعوت کرده است.

  • FHD با قابلیت نمایش 1920 × 1080 پیکسل
  • کنتراست بالا تر نسبت به LCD
  • محل قرارگیری بلندگوها
  • برنامه Android TV Remote Control را در تلفن خود باز کنید
  • داشتن درگاه USB
  • کابل برق؛
  • نحوه نصب

اما این هنوز شروع راه پیشرفت بود و سازندگان تلاشگر و مبتکر با هر چه باریک تر کردن دستگاه های تلویزیون دنیایی از خاص بودن و جذابیت را به کاربران هدیه کردند. متوجه خواهید شد که هر دو دستگاه از طراحی خاص و منحصربه فردی برخوردار هستند و با تمام قدرت زیبایی خود را به نمایش می گذارند. در اینجا قصد داریم به مقایسه چند نوع تلویزیون ال جی با یکدیگر بپردازیم تا به این وسیله با شماری از ویژگی های آن ها آشنا شویم. کم ضخامت ترین دستگاه های تلویزیون عرضه شده در فروشگاه هاو نمایندگی های معتبر فروش تلویزیون دو برند سامسونگ و ال جی هستند. به عنوان مثال، دو تلویزیون CV 55 ال جی و سامسونگ qvc را در نظر بگیرید. در اینجا باید عرض کنیم که دو برند ال جی و سامسونگ بهترین و مؤفق ترین عملکرد را در زمینه تولید تلویزیون هایی با صفحات نمایش باریک دارند. برند سامسونگ qvc با داشتن پایه های فوق العاده زیبای هلالی شکل و نمایشگری منحنی نظر خریداران را به خود جلب می کند.

{در ابتدا لازم است وارد Settings گوشی خود.|تنظیم نسبت تصویر تلویزیون سامسونگ|انتقال تصویر به تلویزیون سامسونگ|تلویزیون سه بعدی سامسونگ 48 اینچ}

بله خوشبختانه تلویزیون های جدید دارای ویژگیهای زیادی هستند که هر. اتصال به اینترنت از طریق WI-FI. در ابتدا لازم است وارد Settings گوشی خود. 2. دوست عزیز دو تا پیش نهاد هم من خودم ارائه میدم امید هست به نتیجه برسید. برای اتصال تلویزیون های سامسونگ به WI-FI،ابتدا به داخل منو رفته و شبکه و یا Network را انتخاب میکنیم.در این قسمت 5 گزینه قابل مشاهده است.1-وضعیت شبکه (Network Status) 2-تنظیمات. چگونه گوشی شیائومی را به تلویزیون وصل کنیم ؟ در صورتیکه گوشی موبایل شیائومی و یا تلویزیون شیائومی دارید و در اتصال این دو به یکدیگر دچار مشکل شده اید کافیست طی چند مرحله ساده اتصال را برقرار. 3. نحوه اتصال گوشی شیائومی به کامپیوتر; همه روشهای اتصال گوشی هواوی به تلویزیون هوشمند و غیرهوشمند; چگونه گوشی هواوی را به کامپیوتر و لپتاپ وصل کنیم؟ 1. چنانچه برای وصل کردن موبایل سامسونگ به کامپیوتر تمایل به استفاده از سیم و کابل نداشته باشید میتوانید با استفاده از اینترنت نیز این ارتباط را فراهم کنید.

در این صورت گوشی شما به تلویزیون متصل خواهد شد.

پس نیازی به هیچ گونه تنظیم دیگری داخل گوشی موبایل خود ندارید. پورت USB را نیز حتما به بخش پورت USB متصل نمایید. و بعد از آن که تلویزیون را به روی ورودی hdmi تنظیم کردید, صفحه گوشی روی نمایشگر تلویزیون سامسونگ نمایان میشود. در این صورت صفحه نمایش گوشی تان به تلویزیون انتقال پیدا میکند. در این صورت گوشی شما به تلویزیون متصل خواهد شد. اگر گوشی که از آن استفاده می کنید دارای درگاه تایپ C میباشد, در این صورت جهت وصل کردن گوشی به تلویزیون باید از مبدل USB Type C استفاده نمایید. برای اتصال گوشی هوشمند توسط یک کابل به تلویزیون در ابتدا خاطر نشان کنید که گوشی تان از فناوری MHL پشتیبانی می کند, در این صورت نیازی به خرید مبدل نخواهید داشت. یک سر کابل hdmi را به ورودی مبدل وصل کنید و سر دیگر آن را نیز به ورودی تلویزیون متصل نمایید. مبدل هایی که در بازار وجود دارد, هر کدام ویژگیهای خاصی دارند و می توانند قابلیت های متفاوتی را به ارمغان بیاورند, طرز کار تمامی این مبدل ها یکسان می باشد.

{مدیا پلیر تلویزیون سامسونگ|سایزهای تلویزیون سامسونگ|قیمت تلویزیون ۴۰اینچ سامسونگ}

تلویزیون های صفحه خمیده مدت زمان زیادی نیست که وارد بازار شده اند اما در همین مدت کم نیز به خوبی توانسته اند، پر فروش شوند. حالت استتار از دیگر فناوری های جدید در تلویزیون شیائومی

 است که در این راهنمای خرید به آن می پردازیم. میزان خمیدگی صفحه این قبیل از نمایشگرهای خانگی درست مطابق با راستای خمیدگی چشم انسان در نظر گرفته شده و همین امر نیز سبب گشته تا کیفیت بهتری از تصاویر را در این مدل از محصولات نظاره گر باشیم. البته یادتان باشد برای درک نکته مورد فوق حتما بدی مستقیم در جلو تلویزیون بنشینید تا از حداکثر کیفیت آن لذت ببرید. همان طور که از نامش پیداست، در این حالت کافی است یک عکس از دیواری که تلویزیون را روی آن آویختهاید بگیرید و عکس را روی تلویزیون آپلود کنید. در این حالت تلویزیون عکس را دریافت کرده و با تغییراتی روی روشنایی و وضوح تصویر، عیناً آن را نشان داده و به جزوی از دیوار خانه شما تبدیل میشود. امکان رویت مرزبندی های تصویر در این نوع از تلویزیون ها خیلی بهتر از مدل های صفحه تخت می باشد.

به همین ترتیب می توانید تلفن های همراه خود را برای رویکردهای اضافی برای به اشتراک گذاشتن ضبط ، موسیقی و عکس با عزیزان منعکس کنید. این بسته تمام آنچه را که برای تنظیم یک چارچوب باورنکردنی سینمای خانگی مجبور هستید تهیه کنید را همراهی می کند. سامسونگ UN65KS9800 یک تلویزیون بازی هوشمند و منحنی با نمایش 4k است. شاید بهترین دیدگاه برای گیمرها ظرفیت فعال کردن حالت تصویر بازی هنگام بازی با وضوح بسیار بالا باشد که به شما کمک می کند تا در 30 میلی ثانیه تصاویر را بطور فعال و بدون هیچ تاخیری دریافت کنید. این تلویزیون بالاترین سطح توانایی بازسازی محتوای غیر SUHD را با استفاده از موتور تصویری انجام می دهد که شما می توانید فیلم ها و ویدئوهای قدیمی را با تفاوت ایده آل ببینید . نوآوری سایه انداز کوانتومی سازمان رنگ گسترده ای را ارائه می دهد که درک دقیق تصویر را برای بیننده شامل می دهد. به طور انحصاری نه تنها تلویزیون سامسونگ RU7300 را با ویژگی های برجسته آن دریافت می کنید ، بلکه می توانید یک نوار صوتی و ساب ووفر Deco Gear نیز داشته باشید.

{از تلویزیونهایی استفاده کنید که قابلیت HDR داشته باشند.|قدرت تلویزیون 4k چهار برابر fullhd است.|ضمن اینکه ازنظر شفافیت و کیفیت ال سی دی هیچچیز کم ندارد.|سعی کنید از تلویزیونهای با این قابلیت استفاده کنید.|قیمت تلویزیون سامسونگ ال سی دی 32 اینچ|وقتی تلویزیون سامسونگ سیگنال ندارد چه کنیم|طریقه متصل شدن گوشی سامسونگ به تلویزیون سامسونگ 7079}

اندازه تلویزیون را بر اساس فضایی که دارید انتخاب کنید و از خرید تلویزیونهایی که امکانات زیادی دارند اما شاید هیچگاه به درد شما نخورند اجتناب کنید. این کار هزینههای شمارا چه در خرید و چه در تعمیر تلویزیون به شکل چشمگیری کاهش میدهد. ازنظر قیمت هم تفاوت زیادی با تلویزیونهای ساده بهروز ندارند. از تلویزیونهایی استفاده کنید که قابلیت HDR داشته باشند. تلویزیون با صفحات 32 تا 43 مناسب اتاقهای کوچک و متوسط و سایز 55 تا 65 اینچ مناسب برای سالن پذیرایی و از 65 اینچ تا 75 هم مناسب سالنهای بزرگ هستند. قدرت تلویزیون 4k چهار برابر fullhd است. انتخاب اندازه صفحهنمایش بستگی به فضایی دارد که در اختیار شما قرار دارد. ضمن اینکه ازنظر شفافیت و کیفیت ال سی دی هیچچیز کم ندارد. سعی کنید از تلویزیونهای با این قابلیت استفاده کنید. تلویزیون اسمارت سامسونگ در مدلها و سایزهای مختلفی طراحی و تولید میشوند که محبوبترین اندازههای آن ال ای دی 49 و 55 اینچ بوده و محبوبترین مدلهای این برند OLED(صفحه منحنی) هستند.

{نحوه اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون ال جی با کابل|تلویزیون سامسونگ 43 اینچ سری 5|قیمت تلویزیون منحنی سامسونگ 65 اینچ}

در مرحله ششم تلویزیون ال جی خود، فهرست دستگاههای موجود را انتخاب کنید. مزیت متصل کردن گوشی سامسونگ به تلویزیون از طریق شارژر یا همان کابل یواسبی عدم مشکل تاخیر در دریافت و پردازش سیگنال های تصویر و فایلهای صوتی میباشد. وصل کردن گوشی به تلویزیون سامسونگ و همچنین گوشی سامسونگ به تلویزیون امکانات متنوع و سرگرم کنندهای را در اختیار شما قرار میدهد. استفاده از کابل usb یکی از سادهترین روشهای اتصال گوشیهای سامسونگ به تلفن تلویزیون بوده که همواره علاقمندان به برقراری اتصال فوق اولین راهکاری را که امتحان میکنند همین روش است. در واقع این امکان شما را از صفحه کوچک و محدود گوشی خلاص کرده و ساعتها سرگرمیهای لذتبخش را با کیفیت بالا به شما ارائه میدهد. در واقع در این روش اتصال لگ و کندی هنگام پخش محتوا به طور کلی منتفی بوده و همچنین کیفیت پخش تماشای فیلم و سریال بسیار ایدهآل است. به این ترتیب اتصال گوشی سامسونگ شما با تلویزیون ال جی برقرار میگردد.

به طور مثال پشت میز تلویزیون شوفاژ قرار گرفته باشد.

5. حالا اتصال گوشی به تلویزیون هوشمند سامسونگ برقرار می شود. به این دلیل بک لایت تلویزیون کمتر از انتظار ما کار می کند. 6. در تلویزیون های قدیمی تر سامسونگ، یک پنجره پاپ آپ بر روی نمایشگر ظاهر خواهد شد که باید برای برقراری اتصال، گزینهAllow را انتخاب کنید. گرمای زیاد باعث سوختن بک لایت تلویزیون می شود. اولین علت خرابی بک لایت را می توان طول عمر ال ای دی های تلویزیون بیان کرد. اول اینکه می توانید از منوی تنظیمات در قسمت تصویر نور زمینه را کم کنید به طوری که کیفیت تصویر پایین نیاید. استراتژی ساخت تلویزیون های جدید بر کم کردن عمر بک لایت تلویزیون است. نکته دوم در سوختن بک لایت هماهنگ نبودن برد پاور با ال ای دی های بک لایت می باشد. 8. پشتیبانی از زبان فارسی و… در کل عمر مفید تلویزیون های جدید کمتر از ال ای دی های نسل اول شده است. در بعضی از مدل های عمر بک لایت بیشتر و در بعضی کمتر است. روش دوم استفاده از اصلاحیه بر روی برد پاور می باشد که این کار نیاز به تکنسین تعمیرات دارد و توان شما خارج است. این امر باعث می شود که گرمای ال ای دی های بک لایت چند برابر شود. به طور مثال پشت میز تلویزیون شوفاژ قرار گرفته باشد. قرار گرفتن تلویزیون در جایی که آفتاب به صورت مستقیم به پشت تلویزیون بتابد که باعث گرمای زیاد تلویزیون شود. نکته سوم. قرار گرفتن تلویزیون در محیط خیلی گرم است. برای حل این مشکل دو راه حل وجود دارد. 6. قابلیت نصب اینستاگرام، واتساپ، اسکایپ و… طراحی طوری است که از حداکثر توان لامپ های ال ای دی استفاده می شود.

فناوری کیولد تلویزیون، مختص به برند سامسونگ است و این برند برای بالا بردن کیفیت تصویر تلویزیونهای نسل جدید خود از تکنولوژی QLED استفاده میکند. نقاط کوانتومی، نقطههای بسیار ریز نانو هستند که نور ماورا بنفش از خود متساعد میکنند. این نورها عمق تصویر را تا حد بسیاری بالا میبرند و اجازه میدهد که تصویر ارائه شده بر روی صفحه نمایش به صورت کاملا واقعی به دید مخاطب برسد. این نوع تلویزیونها از سایز 55 اینچ با قیمت 20700 به بالا در بانه ویترین موجوداند. در تلویزیون کیولد سامسونگ نیز این دو پنل به صورت یکپارچه هستند اما در میان آنها، صفحهای با نقاط کوانتومی قرار دارد. حال به توضیح نقاط کوانتومی خواهیم پرداخت. همانگونه که گفته شد پنل نوردهی و رنگ دادن به پیکسلها در تلویزیون ال ای دی به صورت یکپارچه بود و بر روی هم قرار گرفتهاند. تلویزیونهای کیولد نسبت به ال ای دی دارای قیمت بالاتری هستند و بهترین تکنولوژی تصویر در برند سامسونگ نام دارد.

اگر سری به بازار تلویزیون بزنید، انواع مدلهای LED سامسونگ با امکانات و قابلیتهای متنوع را خواهید دید. ای .دی برای روشن کردن کریستال های مایع استفاده میشود. در جواب این سوال باید گفت که در واقع همان تلویزیون ال.سی.دی است اما کمی پیشرفتهتر ! لیست بالا شامل بهترین مدل ال ای دی سامسونگ و بهترین تلویزیون های سامسونگ بود. شاید مشتاق باشید بدانید که تلویزیون LED چه نوع تلویزیونیست؟ این شرکت با تنوع بخشیدن به محصولات خود در صدد بوده که رضایت خاطر اقشار و خریداران مختلف را جلب کند. نسل قدیم تلویزیون های LCD برای روشن کردن صفحات کریستال مایع در پشت پنل خود از یک منبع نوری استفاده میکردند و مدلهایی هم ماده فلوئورسنت را در پشت پنل خود بکار میبردند که به CCFL معروف بود. طبق بررسیهای انجام شده تلویزیونهای ال ای دی سامسونگ به نسبت سایر برندها سهم فروش خوبی را ازآن خود کرده است. در نسل جدید تلویزیون های LCD به جای ماده فلوئورسنت از ال.

{تلویزیون سری 85 دارای پایه ای در وسط می باشند.|لیست قیمت تلویزیون سامسونگ سری 9|غیرفعال کردن استندبای تلویزیون سامسونگ|تلویزیون های Qled سامسونگ}

تلویزیون کریستال 4k سامسونگ به تلویزیونی می گویند که اولا رزولوشن 4K را داشته باشد و دوم اینکه پردازنده آن کریستال 4K باشد. تلویزیون AU9000 در سال 2021 وارد بازار شد و فوق العاده عمل کرد. سری 9 هم پایه وسط بود و یکی از مدل های سری 9 تلویزیون AU9000 می باشد. در این نوشته به تلویزیون های سری 8 کریستال 4K سامسونگ پایه وسط می پردازیم و یا به عبارتی آن ها را با هم مقایسه می کنیم. تلویزیون TU8500 سامسونگ بسیار پر فروش بود و به نسبت قیمتی که داشت کیفیتی فراتر را ارائه می داد. تلویزیون سری 85 دارای پایه ای در وسط می باشند. تلویزیون BU8500 به کلی شبیه به تلویزیون AU9000 می باشد و در سال 2022 شاهد سری 9 نخواهیم بود. در واقع از سال 2020 به بعد سری کریستال فورکی وارد بازار شدند. تلویزیون سامسونگ BU8500 در سال 2022 با مشخصاتی فوق العاده می باشد که جایگزین تلویزیون AU9000 و TU8500 شده است.

هر دو تلویزیون از محتوای دینامیکی مانند HDR پشتیبانی می کنند. هر دو تلویزیون دارای فرکانس تصویر 120 هرتز هستند و پورت HDMI ورژن 2.1 را نیز دارند. هر دو دارای ویژگی هایی مانند VRR و Free Synce هستند و از کنسول های نسل نهمی پشتیبانی می کنند. تاخیر در انتقال داده در پورت ها کم بوده و از طرفی صفحه نمایش در آن ها بسیار پاسخگو و واکنش گر است که در نتیجه آن تصاویر سریع به بهترین نحو نماش داده می شوند. تلویزیون Qned90 دارای توان صوتی 40 وات با سیستم صوتی 2.2 کاناله می باشد واز ان طرف تلویزیون سامسونگ QN90A دارای توان صوتی 60 وات با سیستم صوتی 4.2.2 کاناله می باشد. بنابراین هر دو می توانند هم کیفیت تصویر 4K را در نرخ 120 فریم انتقال دهند و هم آن را با نرخ نوسازی 120 هرتز به نمایش بگذارند. پشتیبانی می کند. شما می توانید این فرمت ها را از طریق میان بر ها دانلود کرده و تماشا کنید.