مجله ی اینترنتی آوای بوف

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله ی اینترنتی آوای بوف

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

فروشگاه تخصصی تلویزیون و قیمت تلویزیون oled ال جی در بانه

همانطور که ما بیشتر به سال 2022 متمایل می شویم، شروع به شنیدن جزئیات از همه برندهای بزرگ تلویزیون در مورد خط تولید آنها در سال جاری، از جمله فیلیپس و سامسونگ، کرده ایم. به طور طبیعی، سونی نیز تفاوتی ندارد،فروشگاه تخصصی تلویزیون  زیرا به تازگی تلویزیون OLED A75K را معرفی کرده است که برخی از ویژگی های بسیار عالی را با قیمتی «مقرون به صرفه و متوسط» ارائه می دهد. A75K دنباله ای پس از معرفی تلویزیون های OLED با مشخصات A95K، A90K و A80K در CES 2022 است. در مورد قیمت، سونی هنوز قیمت A75K را اعلام نکرده است. تاریخ عرضه و قیمت مورد نظر این شرکت در اواخر سال مشخص خواهد شد. با این حال، سونی گفته که «خریداران نباید انتظار داشته باشند که از نظر قیمت با LG A1 رقابت کند». تلویزیون A1 OLED میان رده خود الجی است که تا 60 هرتز نرخ تازهسازی دارد و از HDMI 2.1 پشتیبانی نمیکند. الجی A1 55 اینچی با قیمت 1399 دلار / 1099 پوند / 2130 دلار استرالیا به بازار عرضه کرد، اما امروزه اغلب میتوانید آن را با قیمت بسیار پایینتری خریداری کنید.

  • ۴۳ اینچ
  • دارای کیفیت تصویر FULL HD با رزولوشن 1080×1920 پیکسل
  • متصل شدن به اینترنت
  • طراحی باریک و شیک
  • امکان دسترسی به محتوای YouTube

در کنار همه این فناوری های Dolby Atmos برای پخش صدایی واضح و فراگیر نیز استفاده می شود و با این تلویزیون می توانید تجربه ای هیجان انگیز از تماشای فیلم، ورزش و سایر محتوای ویدیویی داشته باشید. تلویزیون ۴۹ اینچی ۴۹SM8100 ال جی به دلیل طراحی و کیفیت بالا می تواند برای محیط های بزرگ مورد استفاده قرار گیرد. تلویزیون ۴۹SM8100 از نظر طراحی بسیار زیبا و چشم نواز است. حاشیه های کوچک و پایه های هلالی شکل تلویزیون می تواند زیبایی و درخشش را به طراحی و دکوراسیون خانه ها ببخشد. تلویزیون ۵۵SM9000 یکی از سری تلویزیون های ال جی است که در سال ۲۰۱۹ تولید و روانه بازار شد. این تلویزیون ال جی با استفاده از فناوری هایی مانند نانوسل ها، Dolby Vision، ۴K Cinema HDR و پشتیبانی از انواع فرمت های HDR، قادر به نمایش تصاویر با وضوح بیشتر بوده است. در کنار همه این فناوری های Dolby Atmos برای پخش صدایی واضح و فراگیر نیز استفاده می شود و با این تلویزیون می توانید تجربه ای هیجان انگیز از تماشای فیلم، ورزش و سایر محتوای ویدیویی داشته باشید.

  • رزولوشن 3840×2160 پیکسل
  • قابلیت تولید رنگ مشکی Perfect black
  • امکان اشتراک گذار هوشمند Miracast
  • پنل نمایشگر 4K IPS
  • فناوری ارتقاء کنتراست HDR
  • دارای سیستم صوتی دو کاناله
  • رنگ بدنه مشکی

تلویزیون TU7000 سامسونگ هوشمند است و به سیستم عامل Tizen نسخه 5.5 مجهز شده است. این سیستم عامل امکانات هوشمند مختلفی از قبیل فرمان صوتی، وب گردی، تماشای آنلاین فیلم و سریال و غیره را در اختیار شما قرار میدهد. تلویزیون 2020 سامسونگ 55TU7000 از ویژگی Tap View پشتیبانی میکند. به این ترتیب میتوانید محتوای گوشی تلفن خود را روی صفحه نمایش تلویزیون نمایش دهید و آنها را در سایز بزرگتر مشاهده کنید. همچنین تلویزیون هوشمند سامسونگ TU7000 از برنامه SmartThings و اینترنت اشیا پشتیبانی میکند. طراحی تلویزیون TU7000 سامسونگ شیک و زیباست. قاب بسیار باریک این تلویزیون باعث میشود توجه شما تنها جلب تصاویر در حال پخش شود. قاب بسیار باریک و نازک که در سه طرف تلویزیون وجود دارد باعث زیبایی بیشتر تلویزیون شده است. به کمک مدیریت کابل که در TU7000 سامسونگ به کار رفته است از بی نظمی و شلوغی اطراف تلویزیون خبری نخواهد بود. تلویزیون TU7000 سایز 55 اینچ را میتوانید علاوه بر قرار دادن روی پایه روی دیوار هم نصب کنید.

برای این کار، زیرمجموعه Fine tuning را در تنظیمات انتخاب کنید. بیشتر اوقات، با فاصله 0.25-0.30 مگاهرتز تولید می شود. اگر نمی توانید کانال های تلویزیون خود را تنظیم کنید ناامید نشوید. با یک آنتن به درستی متصل و یک کابل کار، باید با یک متخصص تماس بگیرید - ممکن است مجبور شوید تعمیرات جزئی انجام دهید. اما، همانطور که تمرین نشان می دهد، در 90٪ موارد، تنظیم برای اولین بار موفقیت آمیز است، حتی برای کاربران ناآماده. پس از جستجوی موفقیت آمیز کانال ها، در آنجا متوقف نشوید، آزمایش کنید، منو را مطالعه کنید - مطمئناً چیزهای جالب زیادی در آنجا وجود خواهد داشت! چگونه بسیاری از آنها در حالی که زمان خود را دور است؟ درست پشت تلویزیون تلویزیون فرصتی عالی برای گذراندن اوقات فراغت با علاقه است. و تلویزیون مدرن فقط در نیمه راه با مصرف کننده ملاقات می کند و هر سال "محدوده" عملکردها را افزایش می دهد.

خطوط، عمق و بافت محتوا واقعی تر خواهند بود پس با این وجود اگر از تلویزیون قدیمی خودتان خسته شده اید و نمی تواند انتظارات شما را در ارائه تصویری عالی برآورده سازد، تلویزیون X8500J گزینه خوبی برایتان خواهد بود. یکی دیگر ار مهم ترین ویژگی هایی که تلویزیون سری 8 سونی از آن استفاده شده است قابلیت HDR است. یکی از فرمت های قابل پشتیبانی دالبی ویژن است. این مدل تلویزیون سونی که از تلویزیون های سری 8 است مجهز به دو بلندگو با 10 وات قدرت است که در مجموع دارای قدرت خروجی صدای 20 وات است. در کنار کیفیت تصویر 4K اسپیکر های این دستگاه به شما کمک می کنند تا صدایی با کیفیت خوبی داشته باشید. مانند یک سیستم صوتی صدایی بدون نویز و فراگیر را تولید می کنند. یکی از علت هایی که می گوییم این مدل تلویزیون سونی صدایی بدون نویز تولید می کند استفاده از بلندگوهای Bass Reflex است که این بلندگو ها به فناوری Clear Phase مجهز شده اند.

  1. جدید و ویژه - AddWash
  2. هوشمند و مبتنی بر سیستم عامل webOS 2.0
  3. تعداد بلندگوها
  4. دارای 3 پورت USB و 3 پورت HDMI

ال ای دی فنآوری جدیدی نیست، در واقع ال ای دیها همان تلویزیونهای ال سی دی هستند که از فناوری ساخت متمایزی بهره بردهاند. در واقع تلویزیون ال ای دی فقط یک تلویزیون LCD است که به جای چراغ های فلورسنت استاندارد کاتد سرد (یا CCFL) از دیودهای ساطع کننده نور (LED) استفاده می کنند. از دو نوع فناوری متفاوت در ساخت ال ای دی ها استفاده میشود. در هنگام انتخاب تلویزیون ال جی و سامسونگ که از برندهای بسیار معروف و پرآوازه ساخت تلویزیون هستند نیز همانند سایر برندها باید نکاتی که قبلاً به آن اشاره شد را در نظر داشته باشید. دیگر نکات مهم و کلیدی در خرید تلویزیون که باید به آن توجه کنید، اندازه صفحه نمایش است. در واقع به مکانی بستگی دارد که تلویزیون را در آنجا قرار می دهید، اندازه فضا و تعداد افرادی که در یک زمان مشخص تلویزیون تماشا میکنند نیز حائز اهمیت است. میتوان فاصله تا تخت، صندلی یا کاناپه از تلویزیون را اندازهگیری کرد تا اندازه تقریبی صفحه را پیدا کنید.

این سیستم عامل امکانات مختلفی را برای شما فراهم نموده است. تلویزیون سامسونگ 55LS03T به صورت منحصر به فرد طراحی شده است. قاب اطراف تلویزیون کاملا مدرن و زیبا میباشد و میتواند خانه شما را بسیار شیک و زیبا کند. یکی از نقاط قوت طراحی این محصول این است که قاب اطراف آن قابلیت تعویض دارد. شما میتوانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون خانه خودتان قاب اطراف تلویزیون را تغییر دهید. تلویزیون هوشمند سامسونگ 55LS03T قاب قابل تعویض دارد و به سبکی مدرن و منحصر به فرد طراحی شده است. پشتیبانی میکند و شما زمانی که از تلویزیون استفاده نمیکنید و تلویزیون خاموش است همچون قاب عکس یا اثر هنری بسیار زیبایی برای شما فراهم میشود. تلویزیون هوشمند سامسونگ 55LS03T صفحه نمایش تخت دارد و شما میتوانید این محصول را بر روی پایه استند قرار دهید یا آن را با استفاده از براکت به دیوار متصل نمایید. تلویزیون هوشمند سامسونگ 55LS03T تمامی کابلهای متصل شده را نیز مدیریت و کنترل میکند. این محصول از پورتهل و درگاههای ارتباطی مختلفی برخوردار است. تلویزیون 55 اینچ سامسونگ 55LS03T صفحه نمایش تخت دارد و به صورت شیک و زیبا طراحی شده است. این تلویزیون مجهز به سیستم عامل تایزن است و 40 وات توان صوتی را برای شما ارائه میدهد. تلویزیون Quantum سامسونگ 55LS03T مجهز به پردازشگر قدرتمندی است و از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی میکند. قیمت تلویزیون 55 اینچ سامسونگ 2021 نسبت به مدل های 2020 کمی بیشتر است چون از دقت و ظرافت بیشتری در طراحی آنها استفاده شده است. شما میتوانید تلویزیون هوشمند سامسونگ 55LS03T را با کیفیتی بسیار بالا و قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو تهیه نمایید.

با HDR دیگر مجبور نستید فقط از رو به رو به تلویزیون نگاه کنید، از هر زاویه تصویزی شفاف و بدون نویز مشاهده خواهید کرد. تلویزیون سونی 65 اینچ مدل 65X9500G برای مشاهده فیلمهای اکشن و مسابقات ورزشی کاربرد زیادی دارد زیرا دارای نرخ رفرش تصویر بالایی است و حرکات سریع باعث افت کیفیت تصاویر نخواهد شد. اما شاید شما بخواهید محتواهای قدیمی خود را با تلویزیون 65X9500G به اشتراک گذاشته و به تماشای آنها بپردازید. فناوری 4K X-reality pro توانایی بازسازی و افزایش کیفیت فایل های قدیمی شما را دارد و از تماشای آن ها لذت بیشتری میبرید. سونی برخلاف شرکتهای ال جی و سامسونگ که از سیستم عاملهای اختصاصی خود برای ساخت تلویزیون استفاده میکنند، از سیستم عامل اندروید گوگل در تلویزیون سونی X9500G استفاده کرده است. قبلا گوگل وعده داده بود تلویزیون های دارای این سیستم عامل به همان اندازه تبلت و گوشیهای همراه برای کاربران جذاب باشند و تاکنون به وعده خود وفا نموده است.

امروزه تلویزیونها وظیفههای متفاوتی را برعهدهگرفتهاند و کارایی بسیار بالایی خواهند داشت. تلویزیونهای مدرن امکان اتصال به اینترنت و اتصال به گوشی را میسر میسازند. تمامی این قابلیتها از طریق سیستمعامل میسر است. ال جی در تمامی تلویزیونهای هوشمند خود از سیستم عامل مختص خود موسوم به webOS بهره گرفته است. بهترین تلویزیون ال جی در سال 2021 یعنی تلویزیون LG OLED TV OLED83C1 نیز از آخرین ورژن سیستم عامل webOS بهره گرفته است. سیستمعامل webOS به دلیل ظاهر زیبا و بسیار ساده، بیشترین کارایی مثبت را به خود اختصاص و برای چند سال متوالی بهعنوان برترین سیستم عامل شناخته میشود. سیستمعامل webOS ال جی همچنین از برنامههای پیشفرضی همچون Netflex و YouTube و فیسبوک را در خود جایداده که میتواند کاربر را به دنیای مجازی متصل نماید. سیستم عامل webOS در تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED 83C1 امکان دسترسی به دنیای اینترنت را امکانپذیر کرده است. دسترسی به دنیای اینترنت میتواند هر نوع کاربری را کاملاً راضی نماید.

  • مجهز به موتور پردازشگر 4K HDR Processor X1
  • بهبود کنتراست تصویر Active HDR
  • صفحه صاف و فلت
  • ورودی USB: تعداد ۳ پورت
  • پشتیبانی از قابلیت سه بعدی از نوع ACTIVE
  • دارای سیستم صوتی دو کاناله با قدرت 20 وات

سامسونگ در بزرگترین رویداد فناوری جهان در سال 2022 با معرفی جدیدترین تلویزیون های خود خوش درخشید. این برند خوش نام هر ساله برای حفظ جایگاه ویژه خود در بازار جهانی تلویزیون هایی با امکانات پیشرفته و آپدیت های جدید را معرفی می کند. قیمت تلویزیون oled ال جی در بانه یکی از بهترین تلویزیون های این برند تلویزیون سامسونگ 55BU8000 نام دارد که از سری مدل های کریستالی می باشد. این تلویزیون را می توان نسخه بهبود یافته و ارتقا یافته تلویزیون AU8000 در سال 2021 دانست که با امکانات عالی می تواند به یکی از پرفروش ترین ها در بازار ایران تبدیل شود. ظرافت خاصی که در طراحی تلویزیون به کار رفته است، توجه بیننده را به تصاویر با کیفیت روی صفحه جلب می کند. کیفیت تصویر تلویزیون 55BU8000 سامسونگ 4K است و برای پردازش داده های تصویر از پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K استفاده می کند. همچنین از پیشرفتهترین فناوری تصویر، از جمله میلیاردها رنگ اشباع شده، فرمتهای HDR و تقویتکنندههای کنتراست برای ارائه تصاویر فوقالعاده استفاده میکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد