مجله ی اینترنتی آوای بوف

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله ی اینترنتی آوای بوف

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

رنگ کمد دیواری در مجله دکوراسیون و طراحی داخلی

مبل سلطنتی به دلیل استایل خاصی که دارد بسیار مناسب پذیرایی و حضور مهمانان و مراسم های رسمی است و حس شیک و ثروتمند گونه به فضا می بخشد. مبل های سلطنتی به دلیل استایل خاصی که دارند فضای زیادی از منزل را اشغال می کنند و باید با اصول طراحی دکوراسیون پیش بروید تا فضای منزل تان بی نظم نشان داده نشود. همانطور که در مقاله های قبلی عنوان شده است نقطه کانونی از المان های مهم در دکوراسیون منزل است پارتیشن‌ بندی چوبی . در چیدمان مبل سلطنتی بهتر است این نکته را در نظر بگیرید و در فضای منزل خود با استفاده از مبل های سلطنتی نقطه کانونی ایجاد کنید. برای ایجاد نقطه کانونی می توانید از حضور تلویزیون، پنجره و حتی جهت تابش نور خورشید استفاده کنید. قبل از چیدمان مبل های سلطنتی بهتر است در ذهن خود اولویت بندی کنید و مبل های سه نفره و دو نفره و در آخر یک نفره را جایگذاری کنید تا از جابجایی های بیش از حد جلوگیری شود.

  1. سبک دکوراسون ساحلی
  2. پیچیدگی و شلوغی بیشازحد فضا
  3. همه قوانین را در هم بشکنید
  4. خرید وسایل برحسب نیاز و گنجایش فضا و سبک انتخابی
  5. کمد مناسب برای اتاق خواب های باریک
  6. مبل کلاسیک دسته منبتی

این امر سبب میشود دکوراسیون منزل شما به صورتی خطی مستطیلی دیده شود. در لابهلای صندلیها از میزهای عسلی، آباژورهای ایستاده و گلدانهای طبیعی استفاده کنید تا پیوسته بودن چیدمان ال شما شکسته شود. میتوانید از فرشهای مستطیلی شکل نیز برای ایده پردازی خود بهره ببرید و فضای اضافه را با یک قالیچه کوچک تزئین کنید. اگر نیاز به صندلی بیشتری برای چیدمان اتاق نشیمن خود دارید میتوانید از مبلهای ال بهصورت پیوسته بهره بگیرید. مبلهای ال به دلیل اینکه از دسته کمی به نسبت سایر مبلها بهره میبرند، جای بیشتری برای نشیمن افراد فراهم میآورد. حال اگر این چیدمان در دکوراسیون شما کفایت تمامی مهمانهای شما را نمیکند، میتوانید از پافهای مبل نیز بهره ببرید. چیدمان مبل ال شما زمانی که به پایان رسید با استفاده از دو صندلی مهمان کار را ادامه دهید. در انتها با استفاده از پافهای نرم پارچهای کار چیدمان مربعی شکل خود را به پایان برسانید.

این سبک امروزه به خصوص در میان مردم بسیار پرطرفدار شده است. در سبک مینیمال همانطور که از اسمش مشخص است رنگ ها و المان ها بسیار ساده هستند و غالبا از ظاهری خنثی برخوردارند و زرق و برق ندارند. اتاق خواب مستر چیست رنگ غالب این سبک، سفید است. البته یکی دیگر از خصوصیات این سبک، استفاده از تضاد رنگ ها می باشد تا فضا بیش از حد خنثی نباشد و چشم انداز متعادلی ایجاد شود. این سبک پر از حس نوستالژی است، در این سبک شاهد برخی از المان ها مینیمال بوده و بی آلایش بودن نیز یکی از پارامتر های مهم رعایت شده در سبک قرن بیستمیِ دکوراسیون داخلی میباشد. در این مدل سادگی نحوه زندگی ساده مردم شمال اروپا نشان داده میشود و در طراحی تلاش طراح بر این است که از نورپردازی طبیعی و وسایل چوبی و پلاستیکی و استیل ساده استفاده کند. همچون منازل دانمارکی ها یا کمپانی بزرگ سوئدی مثل ایکیا.

یکی از جذابترین دلمشغولیهای زندگی، دکوراسیون داخلیه؛ چه یک دکوراتور حرفهای باشید و چه فردی معمولی که فقط از زیباییهای بصری لذت میبره! واژهی مدرن، معانی بسیار گستردهای داره اما در زمینه دکوراسیون معمولا به یک خونه که با خطوط صاف و منظم، پالتهای رنگی ساده و موادی مثل استیل و شیشه طراحی شده، گفته میشه. در این نوع دکوراسیون، حس سادگی در همهی عناصر منزل، از جمله مبلمان دیده میشه. صاف، براق و شفاف از جمله ویژگیهایی هستند که در سبک مدرن، میبینیم. یکی از مهمترین ویژگیهای دکوراسیون مدرن، استفاده از اشکال هندسی واضح مثل دایره، مربع و مستطیل هست. اشکال هندسی گوشهدار که نشوندهندهی سرسخت بودن دنیای مدرنه و اشکال منحنی هم احساس حرکت و پویایی زندگی مدرن رو نمایش میدن. ترکیب این دو باهم، تصویری شفاف از مفهوم مدرنیته روبهروی شما قرار میده. شاید این سوال براتون پیش بیاد که سبک مدرن و امروزی چه تفاوتی با هم دارند؟

در اینجا نمونه هایی از طراحی کابینت آشپزخانه ام دی اف را برای شما قرار دادیم تا با طرح های جدید کابینت MDF آشنا شوید. این روزها سبک دکوراسیون داخلی خانه به نحوی شده است که فضای داخل آشپزخانه با فضای داخل خانه چندان جدا نمی باشد و آشپزخانه با یک کابینت جزیره ای از فضای خانه متمایز شده است. برای برخی از صاحبان خانه، انتخاب بین کابینت آشپزخانه هایگلاس و مات آسان است. بیشتر اوقات، مردم بلافاصله کیفیت و ظاهر یکی را بر دیگری ترجیح می دهند.با این حال، در مورد بسیاری از ما اینگونه نیست. کابینت های هایگلاس سالهاست که در بسیاری از خانه ها مورد استفاده قرار گرفته است. رنگ های براق و پر زرق و برق را همه دوست دارند چون احساس لوکس بودن میدهد. به یاد داشته باشید که رنگ های براق در آشپزخانه شما بسته به نور منعکس شده کمی متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، ماژول ها در سطح چشم دریافت می کنند و بیشتر نور ورودی به فضا را منعکس می کنند.

مبل های دارای تاج که بعضا این تاج ها به وسیله حکاکی ها و کنده کاری ها تزیین می شود، دسته های منحنی شکل، پایه های کار شده و غیره. معمولا در طراحی مبلمان های مناسب برای دکوراسیون سلطنتیهیچ عضوی بدون تزیین رها نمی شود. به گفته کارشناسان گروه مبلمان تیس، معمولا مبلمان هایی که در خانه های سلطنتی مورد استفاده قرار می گیرند، دارای نشیمن های عمیق هستند که با انبوهی از کوسن ها پر شده است. این کوسن ها نیز خودشان دارای تزئینات خاصی هستند. اگر قصد دارید برای خانه ای به سبک سلطنتی وسیله تزئینی خریداری کنید، بهتر است دست روی وسیله های بگذارید که ظاهری لوکس و فریبنده دارند. چراغ های روشنایی که بدنه آن ها تراشکاری شده است. لوستر هایی که تعداد شاخه های آن ها زیاد است، گلدان های حجیم و کوسن هایی با ابعاد و اندازه های بزرگ که لبه های آن ها کار شده است برای این خانه ها مناسب است. به گفته کارشناسان گروه مبلمان تیس سبک سلطنتی نیز متریال های خاص خودش را دارد، به عنوان مثال چرم یکی از نمایندگان سبک سلطنتی است که معمولا در طراحی دکوراسیون خانه به این سبک زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل استفاده از این متریال زیبا ظاهر لوکس و جذابی است که دارد. یکی دیگر از متریال هایی که در طراحی دکوراسیون به سبک سلطنتی مورد استفاده قرار می گیرد، چوب است. چوب در کل معرفی سبک کلاسیک است و با کمی تغییر در ظاهرش تبدیل به بهترین متریال برای سبک دکوراسیونی سلطنتی می شود. اگر با خواندن این مطلب به سبک دکوراسیون سلطنتی برای دکوراسیون داخلی خانه های تان علاقه مند شدید، می توانید یسری به محصولات گروه مبلمان تیس بزنید و ان ها را برای خانه تان تهیه کنید.

کف پوش بستری است که باید چیدمان دکوراسیون را روی آن سوار کنید. پس اهمیت آن را نادیده نگیرید. در ادامه به یکی از مهم ترین عناصر دکوراسیون داخلی، مربوط به فضای بسیار مهم آشپزخانه می پردازیم؛ یعنی کابینت.  رنگ کمد دیواری با ما همراه باشید. آنچه آشپزخانه را آشپزخانه می کند، کابینت است. امروزه فضاهای طراحی معماری خانه ها، به سمتی رفته است که آشپزخانه ها از حالت مطبخ بیرون آمده و شکل باز یا اپن گرفته اند. این اتفاق باعث شده تا آشپزخانه از بیشتر نقاط واحد دید داشته باشد و عملا به یکی از فضاهای دکوراسیون خانه تبدیل شود. درگذشته وقتی آشپزخانه ها بسته بودند، معمولا اهمیت چندانی به زیبایی و طراحی داخلی آن ها داده نمی شد. چون اصولا کسی به جز خود آشپز آن را نمی دید؛ اما امروزه قضیه فرق کرده است. حتی در طراحی های کلاسیکی که دوباره به سمت بستن فضای آشپزخانه پیشرفته اند، اهمیت زیبایی و دکوراسیون آن دوچندان شده است؛ و مهم ترین و تأثیرگذارترین بخش آشپزخانه در زیبایی آن، کابینت هایش است.

در دکور فروشگاه مبل کلاسیک، سلیقه افراد علاقه مند به این سبک از مبل را درنظر بگیرید و با توجه به آن، به تزئین فضای اطراف مبل مشغول شوید. اغلب افرادی که این نوع مبل را برای منزل خود میپسندند علاقه وافری به استفاده از گیاهان در اطراف آنها دارند. میتوانید از چند گلدان گل خلوت با گلدان های زیبا و خاص برای تزئین استفاده کنید. علاوه بر گل، در صورت نزدیک بودن مبل ها به دیوار، چند قاب عکس کلاسیک و سنتی روی دیوار فروشگاه خود قرار دهید. در نهایت باید به صورتی عمل کنید که مشتریان با مشاهده محصولات شما در زیباییشان غرق شده و آنها را در منزل خود متصور شوند. نکته: در طراحی دکوراسیون مبلمان از اهمیت میزها غافل نشوید. با به کار گرفتن این نکات به مرور شاهد افزایش توجه مخاطبان و افزایش مشتری ها خواهید شد. در نهایت به سراغ نکات دکوراسیون فروشگاه مبلمان راحتی میرویم.

این مورد هم موضوع بسیار مهمی است. بسته به جنسی که میفروشید، باید تم و طراحی بوتیک خود را متناسب با آن انجام دهید. استفاده از طرحها یا نقاشیهای مختلف، ذهن مخاطب را نوازش خواهد کرد! حتما با طراحان متخصص این زمینه مشورت کنید. نورپردازی اهمیت زیادی در طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه پوشاک در تهران شما دارد. نورپردازی و استفاده از لامپها، میتواند زمان حضور مشتریان شما در بوتیک را افزایش دهد و دقیقا برعکس، نورپردازی نامناسب و محیطی کم نور، مشتریان را به سوی بیرون سوق خواهد داد. اگر این شانس را دارید که بوتیک شما دارای پنجرههای بزرگ و نورگیر است، همیشه مطمئن شوید که تمیز و بدون لک هستند، این امر باعث میشود که نور طبیعی بیشتری در داخل فروشگاه و بوتیک شما وارد شود. هنگام تزئین پنجرهها و شیشهها نیز، نباید از ورود نور طبیعی به محیط بوتیک جلوگیری کنید. اغلب مردم وقتی به فروشگاه میآیند، دنبال چیزی متفاوت و نو میگردند. همواره سعی کنید اجناس مد روز را در بهترین جا برای دیده شدن قرار دهید. شما همواره باید از مد و بهروز شدن آگاه باشید که بتوانید محصولات مناسب را وارد کنید و آنها را به مشتریان خود ارائه دهید. سرعتگیرهای خود را کار بگذارید! شما باید از هر طبقه جامعه، مشتریان خود را راضی کنید. اگر مشتریان با توان مالی کمتر به بوتیک شما سر میزنند، نباید حس کنند چیزی برای انتخاب ندارند. با ایجاد علامتها و برچسبهایی میتوانید آنها را برای چند دقیقه درگیر محصولات خود کنید. محصولات را جوری جلوه دهید که مشتری را به لمس و نگاه و بررسی وادار کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد