مجله ی اینترنتی آوای بوف

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله ی اینترنتی آوای بوف

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

انواع طراحی داخلی ساختمان در بست فرنیچر


لنگدان ، متخصص طراحی و نویسنده راه حل های فضایی کوچک ، می گوید یک دیوار با رنگ برجسته توهم عقب نشینی در فضا را ایجاد می کند. قرار دادن پارچه یا کاغذدیواری چاپی روی یکی از دیوارها روش دیگری برای رسیدن به همان تاثیر است. پنجره ها می توانند فضای کوچک را باز کنند و به نظر بزرگ تر برسند. در ، یک فروشگاه لوازم جانبی و مد صاحبان خانه فضاهای پنجره را به دیوارها تقسیم کردند و دو اتاق کوچک را از هم جدا کردند تا فضای خالی بیشتری ایجاد کنند. در یک اتاق دیگر ، ، صاحب مشترک ، پانل های خورشیدی سفید را در کل دیوار قرار داده ، و این توهم را ایجاد می کند. در بخش دنیای مد نم نمک میخوانید که پرده های آویزان بلند راه دیگری برای ایجاد اثر پنجره است و این باعث می شود که در یک فضای کوچک ، نور و جنبش بیشتری ایجاد شود. در طراحی دکوراسیون بوتیک برای نمایش خرده ریزها از شلف های دیواری و باکس های زمینی استفاده کنید. از باکس ها می توانید به عنوان محل نشستن هم استفاده کنید. نمایش اقلام در سطوح مختلف ، فضای بیشتری را به حداکثر می رساند و برای مشتریان بصری جذاب است. قفسه سقفی در سطوح مختلف ساده ترین راه برای رسیدن به این اثر است.همچنین می توانید موارد دیگر را از سقف به کف بپوشانید تا چشم را بالا ببرید و احساس یک فضای بزرگتر را ایجاد کنید. مدیریت کنید کالا ی بیشتری اضافه کنید اما با استفاده از رنگ های خنثی ، مانند عاج و خاکستری برای مبلمان و اقلام بزرگتر ، از یک نگاه کلان جلوگیری کرد. سپس فضا را با آیتم های روشن تر مانند گلدان ها و بالش ها شاخص کنید.

  • فهرست نیازها و سلایق اعضای خانواده
  • الگوهای عشایری و قومی
  • چه مبلمانی در اختیار دارید؟
  • بازار مبل خیابان آتشگاه
  • منبت کاری های مبل کلاسیک
  • رنگ های غالب: آبی، زرد و بنفش
  • از یک تناژ رنگ پر جنب و جوش استقبال کنید

اگر شما از دیوارهای سفید استفاده می کنید، از لوازم دکوری سفید و مشکی استفاده نکنید چون ممکن است روشنایی اتاق را کم کند. استفاده از دیوارها و مبلمان رنگی باعث کوچکتر نشان دادن پذیرایی کوچک شما می شوند. اگر چه، این مساله همیشه صادق نیست ولی بعضی اجزا با رنگ های طبیعی و شاد اثر بیشتری دارند. مثلا قراردادن گیاهان آپارتمانی در پذیرایی کوچک مخصوصا اگر پنجره های بزرگ داشته باشید. شما می توانید یکی از دیوارهای پذیرایی را با رنگی غیر سفید ولی روشن هم رنگ کنید. این ایده خوبی برای کمی تنوع نسبت به دیوارهای کاملاً سفید است. کابینت آشپزخانه کوچک بدون اپن نکته این است که شما باید ایده ای را انتخاب کنید که برای پذیرایی شما بهترین است. ۳- روشنایی و چراغ های متفاوت و زیبا را اضافه کنید. در یک اتاق پذیرایی، کف پذیرایی قسمت مهمی از آن است. لامپ ها یا لوستر باید قابل اتصال به دیوارها یا سقف باشند تا جایی در کف پذیرایی نگیرند. در یک پذیرایی کوچک سعی کنید از آباژور استفاده نکنید و به جای آن از نورهای مخفی در دیوار یا سقف یا از چراغ های دیوارکوب استفاده کنید.

با دیوارهایی که با یک رنگ خنثی اساسی رنگ آمیزی شده اند، شما یک زمینه عالی برای لوازم جانبی با رنگ و پررنگ دارید. اگر دیوارها و پنجره ها به صورت پاستیلی رنگ آمیزی شده اند، تریم ها باید خنثی باشند. اگر دیواری رنگی پررنگ دارد ، باید از خنثی ها در هر جای دیگر استفاده شود. بارزترین و متمایزترین عنصر طراحی داخلی به سبک مدرن و معاصر خط است. خطوط عمودی یا افقی مستقیم یا اشکال منحنی، خطوط مشهود و محکم در هر خانه ای به سبک معاصر مشهود است. این خط در جزئیات معماری، استفاده از بلوک های رنگی پررنگ، سقف های بلند، پنجره های برهنه و اشکال هندسی در هنرهای دیواری و مجسمه سازی دیده می شود. فضای برهنه روی دیوارها، بین قطعات مبلمان و بالاتر در مناطق فوقانی، به همان اندازه مناطق پر از اشیا مهم می شود. در فضای داخلی معاصر، کمتر بیشتر است. هر قطعه به عنوان فردی و منحصر به فرد برجسته می شود.

بالشها می توانند دارای رنگهای قرمز ، سفید و آبی و یا رنگ های جامد باشند. مبل های چرمی و صندلی اغلب در این سبک از خانه ها دیده می شوند. از وسایل قدیمی خاص نیز استفاده می شود ، مانند میزهای چوبی فرسوده و باکسهای کشودار. سبک کلبه را می توان دنج و راحت توصیف کرد. تقریباً مانند طراحی ساحلی ، فضای داخلی کلبه احساس سبکی و مطبوع را برانگیخته است. به جای پارچه های کلفت و سنگین ، از پارچه های سبک مانند توری و پنبه استفاده می شود. چوبهای فرسوده ، رنگهای پریشان و یک پالت رنگی سفید و کرمی و اشکال گرد به کار رفته تا یک خانه غیر رسمی و گرم تشکیل شود. وسایل و لوازم اکسسوری مانند لوسترها و فرشهای زینتی برای تولید این سبک طراحی مورد استفاده قرار می گیرد. مبلمان راحت هستند. صندلی ها و کاناپه ها را می توان با رنگهای پاستلی پوشانید که دریا و آسمان را منعکس کند.

علاوه بر همه این لوازم برای ایجاد زیبایی و روح بخشیدن به فضا می توانید از گل و گیاه نیز استفاده کنید. گیاهان می توانند به فضای اتاق خواب شما نشاط ببخشند . چنانچه به هر دلیلی نمی توانید از گل و گیاه طبیعی استفاده کنید می توانید از گلهای مصنوعی کمک بگیرید. در زمان انتخاب فرش و قالیچه باید به چند نکته توجه داشته باشید. اگر دوست دارید فرش زیر تخت خواب قرار بگیرد به این نکته توجه داشته باشید که فرش حتما باید از سه طرف تخت خواب حداقل به اندازه 30 تا 45 سانتی متر بیرون باشد. تا به زیبایی اتاق لطمه وارد نشود. استفاده از این روش خیلی متداول است. چرا که افراد دوست ندارند زمانی که از خواب بیدار می شوند پای خود را روی سطح سرد و سخت سرامیک یا کفپوش بگذراند و ترجیح می دهند از فرش در کنار تخت خود استفاده کنند.

برای خرید مبلمان ال و داشتن دکوراسیونی شیک و چشمگیر باید به نکاتی توجه کرد که بتوان مدل مبلی را انتخاب کنید که هم راحتی و نیز دکوراسیونی منحصر به فرد داشته باشید. ترکیب مبلمان : اگر قرار است مبل ال را در کنار دیگر مبلمان خانه قرار دهید. تعداد صندلی مبل: یکی از فاکتورهای مهم برای خرید مبلمان تعداد صندلی مبل است. که بستگی به تعداد نفرات خانواده و همچنین اندازه و مساحت اتاق باید انتخاب شود. اگر قصد خرید مبل ال را با تعداد صندلی بیشتر داشته باشید. مدل مبل ال تا تعداد صندلی دوازده نفره طراحی و تولید شدهاند. که بستگی به نیاز خود و تعداد نفرات مبل خود را از فروشگاه های اینترنتی یا حضوری تهیه کنید. جنس پارچه و فوم مبل : حتما هنگام خرید به نوع ساخت و متریال مبل دقت داشته باشید. مهمترین قسمت مبل کفههای آن میباشد دقت داشته باشید که جنس پارچه رویه مبل و فوم بکار رفته شده از نوع مرغوب و با کیفیت باشد.

» میگوید : «راش آذربایجان و گرجستان ضایعات کمتری دارند و به صرفهتر هستند. چوب ایرانی را آنقدر بدبرش میدهند که ابعادش را کاملا به هم میزنند. » قیمت سرویس مبلمان تند است و غافلگیرشدنم از چشم فروشنده دور نمیماند. بالاخره با گرفتن کارت تبلیغات فروشگاه و به بهانه سر زدن به چند فروشگاه دیگر، آنجا را ترک میکنم. چند متری بالاتر و در همین راسته شمالی بازار، فروشگاهی پر از پارچههای خوش نقش و رنگارنگ توجهم را به خود جلب میکند. عرض فروشگاه کماست و نور بیرون برای روشنایی فضا و نشو و نمای محصولات آن کفایت میکند. ٢ فروشنده فروشگاه سرگرم تعمیر گوشی تلفن همراهی هستند که دل و روده آن روی میز پهن است. با بازشدن در ورودی شیشهای، نگاهشان به طرف در میچرخد. گوشه طاقه پارچه زرشکی رنگی را که در میان انبوه پارچههای رنگارنگ دلربایی میکند، لای انگشتانم میگیرم و در حال حس نرمی و زبری بافت آن، قیمتش را میپرسم. قابل شما را ندارد، این پارچه مازراتی است.

در این مرحله نقشه ها باید تکثیر شوند و در اختیار مخاطب قرار گیرند و معمولا از ارائه نقشه اصلی،که برای ایجاد آن بسیار زحمت کشیده شده است، خودداری میگردد. در زمینه 3 بعدی کردن نرم افزار های زیادی در بازار وجود دارند ولی یکی از قوی ترین نرم افزار ها تری دی مکساست. رندی یا خروجی که این نرمافزار به شما میدهد بسیار طبیعی تر از نرمافرازها دیگراست. در این مرحله نقشه ها باید تکثیر شوند و در اختیار مخاطب قرار گیرند و معمولا از ارائه نقشه اصلی، که برای ایجاد آن بسیار زحمت کشیده شده است، خودداری می گردد.انواع طراحی داخلی ساختمان  در این مرحله کارفرما کار را میبیند و اگر احتیاج به ادیت بود شما موظف هستید کارفرما را راضی کنید و توجیه منطقی ارائه دهید. ↑ "Understanding Modern Style of Decor". The Spruce (به انگلیسی). ↑ Raicevic, Jelena. "5 reasons to love a classic interior design style". ↑ "What is minimalist interior design style? | Tarkett". «What Actually Is Rustic Design?». House Beautiful (به انگلیسی).

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد