مجله ی اینترنتی آوای بوف

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله ی اینترنتی آوای بوف

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

خرید لپ تاپ استوک گیمینگ در مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ ایران


تراشه 5 نانومتری مبتنی بر ARM که یکی از قدرتمندترین و سریعترین پردازندههای مورد استفاده کمپانی اپل تا به حال بوده و بهترین پردازنده لپ تاپ 2022 محسوب میشود. با خرید این دستگاه عملکرد مناسبی را از پردازندهی مرکزی Core i7 نسل یازدهم اینتل و رندر قوی از پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe دریافت میکنید. علاوه بر اینها تجربه استفاده از صفحه کلید، نمایشگر و وبکم این محصول نیز بسیار لذت بخش است. مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ در ایران با این تفاسیر MacBook Pro 13-inch M1 بهترین لپ تاپ دنیا 2022 برای دوستداران اپل خواهد بود. علاوه بر طراحی زیبا و عملکرد مناسب، Acer Swift 3 با بیش از 10 ساعت عمر باتری در طول روز هرگز شما را تنها نخواهد گذاشت. لپتاپ Acer Swift 3 با طراحی فوقالعاده باریک، براق، نقرهای و سرحال و عملکردی قدرتمند یکی از بهترین برند های لپ تاپ 2022 است. مک بوک پرو M1 عملکرد چشمگیری را در اجرای برنامه های سنگین و گرافیکی ارائه میدهد و عمر باتری طولانیای دارد.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ حسابداری

فرارو- با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در گروه صنعتی ایران خودرو از خودروی کراساور ملی «ریرا» رونمایی شد. این خودروساز قصد دارد که کراس اوور «ریرا» را در مدل های مختلفی به بازار عرضه کند و در ابتدا این کراس اوور در مدل V2 به بازار ایران عرضه میشود. گروه صنعتی ایران خودرو، کراساوور ملی «ریرا»، را به عنوان یکی از لوکسترین و مدرنترین خودروهای ملی با استانداردها و تجهیزاتی در رده خودروهای مطرح اروپایی و برترینهای آسیا معرفی کرد. این خودروساز قصد دارد که کراس اوور «ریرا» را در مدل های مختلفی به بازار عرضه کند و در ابتدا این کراس اوور در مدل V2 به بازار ایران عرضه میشود. کراس اوور «ریرا» ایران خودرو بر روی پلتفرم مدرن و جدید این شرکت موسوم به IKP1 توسعه یافته است. گروه صنعتی ایران خودرو، کراساوور ملی «ریرا»، را به عنوان یکی از لوکسترین و مدرنترین خودروهای ملی با استانداردها و تجهیزاتی در رده خودروهای مطرح اروپایی و برترینهای آسیا معرفی کرد. فرارو- با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در گروه صنعتی ایران خودرو از خودروی کراساور ملی «ریرا» رونمایی شد.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ

این قابلیت، به لطف نمایشگر قابل چرخش آن به وجود آمده. همچنین، به وسیلهی اتصال وایفای قدرتمند و بلوتوث ۴.۱ که در این لپتاپ فراهم شده است، میتوانید دو دستگاه را به صورت همزمان به آن متصل کنید. درخصوص اجزای داخلی آن نیز باید بگوییم یک پردازنده MediaTek MTK 8173C به عنوان قلب تپنده آن عمل میکند. برای انجام امور گرافیکی هم از کارت گرافیک یکپارچه سازی شدهی PowerVR GX6250 بهره میبرد. این دستگاه میتواند برای افرادی که علاقهمند به نقاشی و طراحی دیجیتال و امور گرافیکی هستند، گزینه بسیار جذابی باشد. با استفاده از درگاههای موجود در این لپاپ که شامل USB-C، SD و USB ۳.۰ میشوند، میتوانید دستگاههای مختلفی را به این دستگاهِ تاشوی ۲ در ۱ متصل کنید. در کنار آن ۶۴ گیگابایت حافظه eMMC SSD در دسترس قرار داده شده است. اگرچه که ترکیب سخت افزاری چندان پیشرفته و قدرتمندی محسوب نمیشوند، اما با توجه به سیستم عامل سبکی مثل ChromeOS قادر هستند تمامی نیازهای کاربران خود را برطرف کنند. بهخصوص اینکه در لیست بهترین لپتاپ ها با درایو نوری هم میتوان آن را قرار داد.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ بازار

به همین دلیل میتوان گفت هر گوشی موبایل عمر چند ساله و کوتاهی دارد و بعد از گذشت چندین سال، احتمالا شما با کند شدن گوشی موبایل تان مواجه خواهید شد. هنگام خرید گوشی، حافظهی داخلی هم مانند حافظهی رم، یکی از مهمترین بخش های گوشی های هوشمند است که باید به آن توجه کنید. شما برای ذخیره سازی اطلاعات و برنامه ها به یک فضای ذخیره سازی نیاز دارید. به قسمتی از حافظه که فایلهای سیستمی را میزبانی میکند، حافظه ROM گفته میشود. در گوشی های پایین رده با توجه به پایین بودن ظرفیت برای ذخیرهسازی، شما اغلب با مشکل کمبود فضا مواجه خواهید شد.. خوشبختانه در بعضی از گوشیهای موجود در بازار، علاوه بر حافظهی داخلی، کاربر میتواند حافظه جانبی دیگری را به گوشی موبایل خود اضافه کند تا از فضای بیشتری برای ذخیره اطلاعات خود بهره مند شود. اما لازم به ذکر است که در گوشی های پایین رده، فضای کافی برای اجرای سیستمعامل لحاظ شده است.  خرید لپ تاپ استوک گیمینگ حال اگر این فضا خیلی کم باشد، مدام با مشکل کمبود فضا مواجه خواهید شد.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ سونی

از لحاظ باتری نیز حدود 3 ساعت شارژ آن دوام میآورد؛ بنابراین، ممکن است لازم باشد آداپتور همراه خود داشته باشید. قیمت تقریبی این لپتاپ حدود 1700 تا 2000 دلار است. این لپتاپ تمام ویژگیهای یک لپتاپ گیمینگ را دارا است و یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2019 محسوب میشود. همچنین از نمایشگر 15.6 اینچی با سرعت تازهسازی 144 هرتز برخوردار است، اما با G Sync انویدیا سازگاری ندارد و در نتیجه ممکن است نتوانید از نمایشگرهای خارجی بهره ببرید. قیمت تقریبی این لپتاپ حدود 1800 دلار است. نمایشگر این لپتاپ یکی از ویژگیهای قابل توجه آن است و رنگهای زنده و حاشیههای باریک دارد. لپتاپ HP Omen 15 را هم میتوان در لیست لپ تاپ های مناسب برای بازی سال ۲۰۱۹ قرار داد. اما از نظر باتری، شارژ باتری این لپتاپ حدود 5 ساعت و 30 دقیقه دوام میآورد. لپتاپ Acer Predator Triton 500 دارای پردازنده اینتل Core i7-8750H، رم 16 گیگابایتی و کارت گرافیک انویدیا RTX 2060 است.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ ژاپنی

لپ تاپ گیمینگ MSI GS65 Stealth Thin جدیدترین محصول کمپانی MSI است که به طراحی زیبا، باریک و همچنین عملکردی قدرتمند مشهور است و همچنین به عنوان یکی از بهترین لپتاپ های گیمینگ سال 2018 شناخته میشود. که البته به لطف بهرهمندی از نمایشگر 144Hz با تغییر برخی از تنظیمات، میتوان بازیها را در 100 فریم بر ثانیه نیز اجرا کرد. این لپ تاپ مجهز به پردازنده اینتل Core i7 و کارت گرافیک انودیا GeForce GTX 1070 است. لپ تاپ گیمینگ MSI GS65 Stealth Thin از نظر عملکرد و سختافزار نیز شما را ناامید نخواهد کرد. MSI GS65 Stealth Thin مجهز به یک صفحه نمایش 15 اینچ، فول HD و رزولوشن 1080 در 1920 است و از 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره میبرد. گفتنی است این کارت گرافیک با 8 گیگابایت حافظه اختصاصی سبب شده که این لپ تاپ بتواند بازیها را درمقایسه با سایر رقبا، روانتر اجرا کند. کارت گرافیک GTX 1070 Max-Q کمک میکند که GS65 اکثر بازیهای جدید را در 60 فریم بر ثانیه اجرا کند.

تبلت لنوو مدل TAB M7 یک تبلت ارزان قیمتست که با وجود سختافزار نه چندان قوی، باز هم ارزش خرید بالایی دارد. تبلت لنوو مدل “TAB M8 8505X” با توجه به قیمت مناسبش یک گزینه بسیار خوب برای خرید محسوب میشود. به لطف Android Go، این دستگاه هیچ نرمافزار غیرضروری نداشته و با قیمتی کاملاً اقتصادی، تقریباً هر قابلیتی که از دستگاهی در این کلاس انتظار دارید را ارائه میدهد. اگرچه دوربینها و بلندگوهای آن چندان عالی نیستند، اما صفحه نمایش و عملکرد آن نسبت به قیمتش رضایت بخش است. اگر طرفدار برندهای ایرانی هستید، تبلت جی ال ایکس مدل F8 و مدل F8 پلاس نیز در این بازه قیمتی گزینههای مناسبی هستند و میتوان به عنوان بهترین تبلت جی ال ایکس از آنها یاد کرد. اگر نمیخواهید پول زیادی خرج کنید و دنبال یک تبلت ۸ اینچی و قوی برای وبگردی، تماشای یوتیوب و انجام کارهای ساده هستید، این مدل انتخاب جالبیست.

که تقریباً با همه لپ تاپهای امروزی سازگار هستند.

اولین استفاده از تجهیزات ویژه به نام “ایستگاه اتصال” است ، دوم این است که دستگاه را به اسلات داخلی mPCI-E وصل کنید . کارت حافظه ای دیتا; کارت حافظه سامسونگ; کارت حافظه سیلیکون پاور; پاوربانک. در صورت مواجهه با هر گونه اشکال در روند شناسایی و ارتقا کارت گرافیک میتوانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر لپ تاپ ایسوس تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. امروزه تمامی لپ تاپ ها کارت وایرلس دارند و شما می توانید طبق عکس زیر با رفتن به صفحه device manager در قسمت network adapter آن را مشاهده کنید . که تقریباً با همه لپ تاپهای امروزی سازگار هستند. کارت شبکه اکسترنال یک گزینه بسیار مناسب برای استفاده از پورت شبکه روی کامپیوتر و به خصوص لپ تاپ است. چک کردن کارت وایرلس لپ تاپ. کابل برق لپ تاپ تسکو; کارت حافظه . پاور بانک ای دیتا; پاور بانک انرجایزر; پاوربانک شیائومی; اسپیکر. برخی از شرکتهای سازنده لپ تاپ مانند msi کارت گرافیک های اکسترنال را عرضه کرده اند. اسپیکر تسکو; هدست، هدفون. فروشگاه اینترنتی نارستان; برندها; گارانتی ها; مجله آنلاین; پیگیری سفارش. سفارش آنلاین انواع کارت گرافیک با بهترین قیمت و گارانتی اصلی از فروشگاه اینترنتی نارستان .

قابلیت تغییر شکل این دستگاه تنها ویژگی جذاب آن نیست. اما Chromebook Duet یک کرومبوک مقرونبهصرفه است، بنابراین با توجه به مشخصات میتوانیم فقدان حاشیههای باریک را بپذیریم. با این حال، نمایشگر این لپتاپ دوگانه دارای حاشیههای زیادی است. یکی از نقاط ضعف این لپتاپ را میتوان کیبورد فشرده با کلیدهای نزدیک به هم دانست.  لپ تاپ حسابداری لپتاپ لنوو Chromebook Duet تقریبا ۱۳ ساعت در تست باتری دوام آورد که میانگین زمان اجرای ۱۰ ساعته برای کرومبوکها را شکست میدهد. با کمتر از ۳۰۰ دلار، میتوانید یک لپتاپ سبک وزن داشته باشید که میتواند تمام کارهای چندگانه و امور وب شما را تحمل کند. قیمت مناسب یکی دیگر از نقاط قوت فروش لپتاپ لنوو Chromebook Duet است. این لپتاپ دارای طراحی بسیار ظریف و جذابی است که در نگاه اول توجه شما را به خود جلب میکند. لپتاپ Chromebook Duet دارای نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۲۰۰ پیکسل است که به طرز چشمگیری رنگارنگ است. اگر به دنبال ظاهری مدرن تر هستید، ممکن است این لپتاپ توجه شما را جلب نکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد