مجله ی اینترنتی آوای بوف

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله ی اینترنتی آوای بوف

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

قیمت خرید 44 اسکوتر برقی و معمولی ارزان کودک،بزرگسال

قیمت خرید 44 اسکوتر برقی و معمولی ارزان کودک،بزرگسال

xiaomi scooterبسیار مناسب است تا از این طریق هم ورزش کنید. داشتن یک اسکوتر مناسب کودکان و یا بزگسالان دارای مزیت های زیادی است ، از جمله اینکه امکان می دهد تعادل بهتری داشته باشید یا مهارت های حرکتی خود را بهبود بخشید. وقتی سوار اسکوتر مخصوص کوکان یا بزگترها می شوید ، هنگام تفریح نیز ورزش می کنید. مطمئن باشید اسکوترهایی وجود دارد که برای کودکان و بزرگسالان طراحی شده اند ، به گونه ای که می توانید اسکوتری را که مناسب نیازهای شما است خریداری کنید. اما در راستای این موارد ، نکاتی است که قبل از خرید اسکوتر باید در نظر بگیرید ، که در زیر همین متن توضیح داده شده است. در این مقاله به این می پردازیم که چگونه بهترین اسکوتر مناسب با متناسب سن خود یا کودک دختر یا پسر را انتخاب و خرید کنیم که مشخصات قابل قبولی داشته باشد. و از خرید خود لذت ببریم. نکاتی که باید در نظر بگیریم در زیر توضیح داده شده است.

  • دارای ترمز پدالی
  • جنس چرخ های اسکوتر جهت روان بودن حرکت
  • محدودیت وزن اسکوتر
  • قیمت مناسب
  • تاشو بودن اسکوتر جهت حمل راحت تر
  • بازه قدرت:100-150
  • بدنه فلزی مقاوم

xiaomi scooterاسکوتر ها به دو صورت هستنند. که مدل معمولی و برقی ، برای بزرگسال و کودکان طراحی شده اند. که خرید با بهترین قیمت براساس کیفیت خیلی ارزان تا گران عرضه می شود. اسکوتر برقی و معمولی به مانند وسیله نقلیه ای شبیه دوچرخه است اما در مدل برقی به صورت انرژی الکتریکی حرکت میکن ولی در مدل های معمولی استفاده از انرژی پا وسیله حرکت میکند. وزن کم به مراتب سبک تر از دوچرخه می باشد. بسیاری از افراد در نظر دارند یک اسکوتر برقی بخرند تا به راحتی حرکت کنند. اما قبل از خرید اسکوتر برقی و معمولی باید تحقیق کنید واز راهنمای خرید اسکوتر ها را بخوانید و از طریق تحقیق وبررسی بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید. اول از همه ، می توان آن را به راحتی هر کجا که میخواهید حمل کنید. به سوخت نیاز ندارد ، فقط مدل های برقی به شارژ باتری نیاز دارند ولی مدل های برقی به هیچ یک از اینها نیازی ندارند.

اسکوتر شیائمی

معایب این اسکوتر هم وزن زیاد، هوا خنک بودن، ابعاد بزرگ و بازار ضعیف هستند. این اسکوتر با طراحی نه چندان جذاب و قدیمی سومین رتبه لیست قوی ترین اسکوترهای کشور را به خود اختصاص می دهد. یک پیشرانه ۱۵۵ سی سی تک سیلندر چهار سوپاپ با قدرت ۱۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴ نیوتون متری وظیفه حرکت دادن آن را بر عهده دارد دقیقا مشابه چیزی که روی yamaha nmax 155 هم سوار شده است. این اسکوتر با وزن ۱۲۶ کیلوگرم کم وزن ترین عضو گروه هم هست. وزن پایین چالاکی و زبلی منحصر به فردی را برای آن سبب شده است. هندلینگ و پایداری این اسکوتر هم بهترین در کلاس خودش است. همچنین ارتفاع کف آن از زمین ۱۴.۵ سانتی متر است که بعد از honda adv بالاترین در بین رقباست و خیالتان از بابت گیر کردن کف آن در چاله های خیابان راحت است. ترمز های ABS کمک های گازی، کی لس، WiFi از مهم ترین تجهیزات آن هستند.

یاتاقان ها مانند چرخ ها به راحتی قابل تعویض هستند.

توپی قسمت سخت چرخ است. اگر توپی اسکوتر از کامپوزیت ساخته شده باشد خوب است. قدرت آن برای اسکوتر سواری کودکان کاملاً کافی است و ارتعاشات جاده را نیز به خوبی جذب می کند. یاتاقان ها اساس مکانیسم چرخش چرخ هستند. راحتی راه رفتن کودک شما بستگی به این دارد که بلبرینگ ها خوب بچرخند و چه مدت قرقره را نگه می دارند. برای یک اسکوتر مخصوص بچه ها، بلبرینگ های کلاس ABEC 3 یا ABEC 5 کاملاً کافی است. هر چه عدد بزرگتر باشد، مکانیسم دقیق تر تنظیم می شود. رطوبت و ماسه را از یاتاقان دور نگه دارید و در صورت لزوم آنها را روغن کاری کنید. یاتاقان ها مانند چرخ ها به راحتی قابل تعویض هستند. شعاع باربری تجهیزات ورزشی در اکثر موارد استاندارد است. ترمز کلید ایمنی کودک شما است، به خصوص زمانی که او اولین قدم های خود را در اسکوتر سواری برمی دارد. وجود یا عدم وجود ترمز در اسکوتر کودکان حتی نباید بحث شود.

250 مجهز به یک پیشرانه ۲۵۰ سی سی تک سیلندر چهار سوپاپ است.

xiaomi scooterاین وسپا 98 سی سی حجم و تنها سه اسب بخار قدرت داشت. کلاس اسکوتر ها امروز آن قدر پیشرفت کرده است که می توان با یک اسکوتر هوندا اینتگرا ۷۵۰ سی سی به راحتی و فقط با چرخاندن دسته گاز ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت سرعت گرفت. اما چقدر از این پیشرفت عاید کشور ما شده است؟ قوی ترین اسکوترهای حال حاضر ایران به ترتیب رتبه معرفی می شوند. یاماها سال هاست که علاوه بر تولید موتورسیکلت های شهری و مسابقه ای به تولید اسکوتر هم مشغول است. 250 مجهز به یک پیشرانه ۲۵۰ سی سی تک سیلندر چهار سوپاپ است. این پیشرانه قادر است ۲۳ اسب بخار قدرت و ۲۴ نیوتون متر گشتاور تولیدی خود را توسط یک گیربکس C.V.T (تسمه ای) به چرخ های عقب منتقل کند. وزن این وسیله ۱۷۹ کیلوگرم است و ارتفاع کف آن تا زمین برابر ۱۳.۵ سانتی متر است. این اسکوتر مجهز به استارت الکترونیکی ( بدون وجود قطعات مکانیکی) با سایلنسر و کی لس است.

چرخ ها اغلب در اثر سواری روی آسفالت بد فرسوده می شوند.

xiaomi scooterبدنه اسکوتر کودک بسته به مدل، آنها از پلاستیک (کامپوزیت) یا فلز (فولاد، آلومینیوم) ساخته می شوند. سطح عرشه (قطعه ای که پاهای کودک روی آن قرار می گیرد) نباید بلغزد، بنابراین معمولا با چرم یا شیارهایی روی قاب این موضوع در نظر گرفته شده است. هرچه عرشه عریض تر باشد، ایستادن کودک روی آن راحت تر است و اسکوتر در هنگام سواری پایدارتر است. چرخ های اسکوتر کودک برای یک سواری راحت و آرام در شهر باید بزرگ و نرم باشند. برای کودکان یک تا 4 ساله، توصیه می کنیم اسکوترهای سه چرخ را انتخاب کنید. آنها پایدارتر هستند و مدیریت آنها آسان تر است. چرخش در مدل های مدرن اسکوترهای سه چرخ کودک با کج کردن فرمان انجام می شود که راحت تر و ایمن تر است. چرخ ها اغلب در اثر سواری روی آسفالت بد فرسوده می شوند. تعویض چرخ ها نیز کار بسیار ساده ای است.

در دسته های مشخصی در نظر گرفت.

مقاله مرتبط: اسکوتر چیست و شامل چه اجزایی می باشد؟ انواع اسکوتر ها را می توان از نظر کیفیت مانند نوع پردازشگر، چراغ های به کار رفته در آن به منظور زیبایی، برنامه های نصب شده بر روی آن، قدرت سنسورها، سرعت انجام دستورات توسط پردازشگر و قابلیت هایی مانند بلوتوث، چراغ های هشدار و … در دسته های مشخصی در نظر گرفت. اسکوتری با قابلیت های فراوان مانند چراغ های زیبای دور تا دور، راندن آسان و چرخ هایی کوچک است که تحمل وزن آن تا 50 کیلوگرم می باشد و بیشتر مورد استفاده کودکان قرار می گیرد. این اسکوتر را نمی توان در هر جاده ای مورد استفاده قرار داد چون ممکن است آسیب ببیند. این اسکوترها بیشترین خریدار را دارند زیرا هم از سرعت و هم از کیفیت خوبی از لحاظ نوع باتری، امکانات و … این اسکوترها دارای چرخ های بزرگتری نسبت به نوع شش و نیم و چهار اینچی می باشند و از مقاومت بیشتری نیز برخوردار می باشند و تحمل وزن بیشتری کالی ناب دارند.

  • ارتفاع فرمان اسکوتر
  • وزن کم و سبک
  • مناسب برای:کودکان
  • دارا بودن نشیمن برای کودکان کوچک تر

اسکوترهایی که خودتراز یا به اصطلاح انگلیسیاش Self-Balancing هستند. البته، از این اسکوترها تحت عنوان هاوربورد (Hover Board)، اسمارت اسکوتر (Smart Scooter) و اسمارت بالانس (Smart Balance) نیز یاد میشود. اسکوترهایی که همانطور که از نام آنها نیز برمیآید، فاقد دستهای برای کنترل هستند و راننده برای استفاده از آنها، تنها کاری که باید انجام دهد این است که یاد بگیرد تعادلش را حفظ کند. تاریخچه این اسکوترها برمیگردد به سال ۲۰۱۳ میلادی، که شخصی به نام شین چن (Shane Chen) حق ثبت اختراع آن را در فوریه این سال به نام خود ثبت کرد. شین چن توانست با به راه انداختن یک کمپین سرمایهگذاری، خط تولید این اسکوترها را راهاندازی کند. دیری نپایید که محبوبیت روزافزون اختراع چن مرزهای بینالمللی را نیز درنوردید و افراد مشهوری همچون جاستین بیبر، جیمی فاکس و خیلیهای دیگر با استفاده از آن، نام و آوازهاش را دو چندان کردند. چندی بعد، موسسین شرکت بزرگ آمریکایی فانکی تری (PhunkeeTree) در نمایشگاه الکترونیک هنگکنگ این وسیله را دیده و بلافاصله برای تولید انبوه آن وارد معامله شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد