مجله ی اینترنتی آوای بوف

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله ی اینترنتی آوای بوف

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

اختراع جت هیتر هوشمند - گفت نیوز پایگاه خبری فرهنگ و هنر

اختراع جت هیتر هوشمند - گفت نیوز پایگاه خبری فرهنگ و هنر

هیتر شیائومینوشته شود، در غیر اینصورت مورد بررسی قرار نخواهد گرفت. جت هیتر نوعی از بخاری های صنعتی است که عمدتا برای مصارفی همچون گرم کردن سالن های صنعتی، سالن های ورزشی بزرگ، مرغداری ها، گلخانه ها، سوله ها، کارگاه های صنعتی و کارگاه های ساختمانی کاربرد دارد. جت هیتر ها با انواع سوخت های مختلف از جمله گاز طبیعی، گاز مایع و گازوئیل و بوسیله فن دمنده، با پرتاب گرما باعٍث گرم شدن محیط می شوند. از آپشن های انتخابی برای جت هیتر ها می توان به پایه چرخ دار، باک برای مدلهای گازوئیلی و اگزوز خروجی برای استفاده در مکانهایی همچون گلخانه ها و مرغداری ها اشاره نمود. گرما در جت هیتر ها از شعله مستقیم دریافت می شود و قابلیت گرمایش محیط تا 40 الی 50 درجه سانتیگراد(حداکثر) را دارند. انتخاب جت هیترها بر اساس توان دستگاه به کیلو کالری و یا حجم محیط قابل استفاده به متر مکعب می باشد. در این نوع جت هیترها که مورد استفاده های زیادی دارند - کاربر از خاموش شدن آن - عدم اشتعال صحیح و انتشار بیش از حد مجاز دی اکسید کربن به واسطه اشتعال نا صحیح و خام سوخت - گرمای دقیق سالن - وجود یا عدم وجود سوخت - امکان پیش بینی مقدار روشن ماندن دستگاه بر اساس مقدار واحد سوخت مانده در مخازن - عدم عیب یابی هوشمند سیستم - عدم اطلاع از نشت سوخت از مخازن - عدم وجود سیستم گزارش گیری حالات مختلف دستگاه و … برای شرح و بسط بیشتر مشکلات فنی و ملموس بودن آن نظر شما را به یکی از مشکلاتی که برای خودمان پیش آمد و باعث ضرر جبران ناپذیری در یکی از سالن های ما شد جلب میکنم .

حقایق کثیف درباره هیتر خانگی فاش شد

هیتر خانگیدر مقایسه با وسایل گازسوز، نصب راحت فنهیتر، گرمایش مناسب، عدم نیاز به سوخت فسیلی و قابل جابهجایی بودن آنها جزء مزایای این وسیله گرمایشی بهحساب میآید. اگر قصد خرید این دستگاه را دارید، میتوانید مدلهای موجود در رجبی شاپ را بررسی کنید. بهطورکلی ساختار فن هیتر و بخاری برقی شباهت زیادی به هم دارد؛ اما مهمترین تفاوت این دو دستگاه در استفاده از فن است. هر دوی آنها از یک المنت الکتریکی و فرایند جریان همرفت استفاده میکنند؛ اما در فن هیتر یک فن به دستگاه افزوده شده که وظیفه آن به جریان در آوردن هوا در اطراف هیتر است. این کار باعث میشود تا فرایند گرمایش محیط با سرعت و توان بیشتری انجام شود. اگر بین خرید بخاری برقی و فن هیتر دچار تردید هستید، پیشنهاد ما خرید فن هیتر است. در این دستگاههای گرمایشی از یک فن استفاده شده است که مسلماً مقداری سروصدا ایجاد خواهد کرد. اما این صدای ایجاد شده چندان اذیتکننده نخواهد بود. اگر با بحث صدای فن مشکل دارید، در هنگام خرید میتوانید از روی مشخصات دستگاه به میزان صدای تولیدی فن هیتر پی ببرید. اگر میزان صدای تولیدی فن هیتر کمتر از 50 دسیبل باشد، عملاً از صدای آن اذیت نخواهید شد. 50 دسیبل، میزان صدایی برابر با محیط آرام خانه است، نه چیزی بیشتر از آن. مشخصاً هرچقدر از این عدد بالاتر برویم، میزان صدای تولیدی نیز بیشتر خواهد بود و ممکن است افراد حساس به صدا کمی اذیت شوند.

  1. آتش سوزی در صورت داغ شدن بیش از حد المنتور
  2. مجهز به برد الکترونیکی و جرقه زن خودکار
  3. قیمت فن هیتر برقی مقرونبهصرفه است
  4. طراحی دسته آن ارگونومیک است؛
  5. دارای سیستم خاموششدن خودکار است
  6. طراحی آن قابلقبول است؛

پرواز را به خاطر بسپار، پرند مردنیست! به طور کلی آرمان بزرگ کمپانی شیائومی و زیرمجموعه های آن آسان کردن زندگی انسان ها است. این مجموعه با تولید محصولات هوشمندی همچون جارو رباتیک به این مهم جامه عمل پوشانده اند. بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S نیز یکی از لوازم خانگی هوشمند است که توسط شرکت بزرگ میجیا ساخته شده است. این محصول علاوه بر بهرهمندی از ایمنی بیشتر ، آلودگی های ناشی از مصرف سوخت های فسیلی را ندارد.مشخصات آن در مقاله پیشرو مورد بحث قرار گرفته است. بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S یک وسیله بسیار ساده و کارآمد است که به هیچ عنوان آلودگی سوخت های فسیلی را نداشته و ایمنی بیشتری هم نسبت به مدل های بخاری گازی یا نفتی دارد. تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی به عنوان گرمایش الکتریکی تلقی میشود. این گرمایش در بخاری های برقی یا به اصطلاح هیتر برقی مورد استفاده قرار میگیرد.

بخاری هوشمند شیائومی

همچنین قابلیت رمز گذاری بر روی هیتر کوییک TR1300A وجود دارد تا این هیتر برای شما به عنوان ابزار تعمیرات کاملاً شخصی تبدیل شود. هیتر دسته هیتر کوییک tr1300a بصورت خودکار بعد از برداشتن شروع به روشن شدن می کند و به محض گذاشتن روی پایه نگهدارنده، به صورت خودکار خاموش می شود. دلیل اصلی این امر وجود سنسور در دسته هیتر است که ایمنی و همچنین عمر المنت دسته هیتر را افزایش می دهد. این عملکرد آن به صورتی است که اگر دسته هیتر را بر روی پایه نگهدارنده قرار دهید، حرارت دستگاه به نزدیک به 50 درجه سانتیگراد می رسد و دستگاه خاموش یا (sleep) می شود. بدنه دستگاه مرکزی هیتر TR1300A از جنس پلی کربنات مرغوب ساخته شده است. بدنه بسیار محکم و نسبت به ضربه و همچنین الکتریسیته ساکن مقاوم است. در دو طرف آن دستگیره های محکم تعبیه شده است که کار حمل آن را راحت کرده است.

  • ترموستات داخلی دارد؛
  • فن هیتر بازدهی مناسبی دارد
  • جت هیتر بدون دودکش
  • غذاخوری ها و سالن های متوسط و نسبتا بزرگ
  • گرم کردن اتاق ها در مدت زمانی کوتاه
  • دارای 4 پایه پلاستیکی
  • سالن های نگهداری پرنده های زینتی و بومی
  • دارای حفاظ فلزی جدا شونده برای تمیز نمودن دستگاه

بخاری هوشمند شیائومیدر سالهای اخیر، تقاضا برای ساخت استخرهای خانگی در سراسر کشور افزایش یافته است. یک استخر شنا میتواند با ارائهی فضایی منحصربهفرد برای تفریح، ورزش، سرگرمی و بازی، بر ارزش ملک شما بیفزاید و سبک زندگی خانواده شما را ارتقا دهد. ساخت استخر و سونای خانگی، اصلاً پروژهی سادهای نیست و نیاز به برنامهریزی و آمادهسازی دقیق دارد. شما باید ابتدا درمورد مدل، اندازه و نوع استخر و محل ساخت و نصب آن تصمیمگیری کنید و در ادامه، به انتخاب تجهیزات مناسب برای استخر و سونای خود بپردازید. بیشک، اولین و مهمترین قدم این است که هدف خود را از ساخت استخر بدانید. مشخص کنید که کدامیک از اعضای خانواده و بیشتر برای چه منظوری از استخر استفاده خواهند کرد. اگر ایدهی روشنی از هدف خود داشته باشید، سایر تصمیمگیریها (از جمله درمورد شکل، عمق، اندازه و حتی روش ساخت استخر) چندان دشوار نخواهد بود. ساخت استخر در زمینی مسطح و هموار، کار آسانتری است. بنابراین اگر محل مورد نظر شما، شیب تندی داشته باشد، هزینههای ساخت و ساز، بالاتر خواهد بود.

هیتر هوشمنداگر بخواهیم از نظر ظاهری به این قضیه بپردازیم، برخورداری از نورپردازی هم از مشخصات برخی از این مدلها است که از نظر زیبایی جلوه خاصی به محیط میدهد. آیا هیتر برقی کم مصرف است؟ جواب این سوال بستگی به توان مصرفی دستگاه دارد، اما معمولا مصرف برق انواع بخاری برقی بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ وات است و مطمئنا جزو لوازم پرمصرف برق نام برده میشود. بسیاری از انواع بخاری و هیتر برقی فن دار مجهز به ترموستات هستند و مطابق با دمای هوای محیط تنظیم میشوند. از فن معمولی این هیتر برقی هم میتوانید برای در جریان نگه داشتن گردش هوا استفاده کنید. شاید یکی از دلایلی که باعث میشود قیمت بخاری برقی کمتر از دیگر لوازم گرمایشی باشد همین مصرف بالای برق آن خرید بخاری برقی شیائومی است. آیا بخاری برقی خطر دارد؟ باید در نظر داشت که در استفاده از همه دستگاه هایی که تولید حرارت می کنند باید احتیاط کرد و بخاری برقی از این مورد مستثنا نیست. از جمله کارهایی است که خطر استفاده از بخاری برقی را کم می کند. در هنگتم خرید بخاری برقی، محصولاتی را انتخاب کنید که دارای ترموستات و دکمه ایمنی هستند و از گرمای بیش از حد بخاری برقی جلوگیری می کنند. وجود چنین امکاناتی در بخاری برقی خطر استفاده از بخاری و هیتر برقی را کم می کند. قیمت هیتر برقی در مقایسه با دیگر لوازم گرمایشی پایینتر است. اگر بخواهیم با پکیج و شوفاژ یا حتی بخاریهای قدیمی مقایسه کنیم هم جای کمتری میگیرد و هم عموما گرمای کمتری تولید میکند. به همین علت انواع هیتر برقی ارزان تر از دیگر وسایل گرمایشی است. اگر به دنبال بخاری برقی ارزان هستید می توانید مدل رومیزی را انتخاب کنید. در بازار برندهای مختلفی از بخاری و هیتر برقی موجود است.

بهترین راه برنده شدن خریداران و تأثیر فروش ناخالص با هیتر هوشمند

هیتر هوشمنداین محصولات در مدلهای رومیزی، دیواری و ایستاده و با ابعاد کوچکتر از سایر بخاریهای برقی تولید میشوند. بخاریهای برقی فن دار از یک عنصر گرمایشی تشکیل شدهاند که از طریق عبور جریان الکتریکی از یک عنصر مقاومتی که با اثر ژول گرما ایجاد میکند، انرژی حرارتی تولید میکند. آنها همچنین حاوی یک فن الکتریکی هستند که هوا را در سراسر عنصر گرمایش میدمد و هوای گرم شده را در اتاق پخش میکند. این نوع بخاریها در طبقه بندی بخاریهای همرفتی قرار میگیرند، اثر گرمایش ثابتی را ارائه میدهند و بسته به اینکه فضای گرم شده چقدر عایق شده است، میتوانند سطوح مختلف را به راحتی گرم کنند. بسیاری از این بخاریها قابل حمل هستند و با استفاده از دوشاخه پریز استاندارد به برق متصل میشوند. این بخاری داری فن و المنت میباشد در زمانی که فن بخاری خاموش باشد این بخاری توانایی گرم کردن محیط اطراف را دارد و بدون ایجاد صدایی محیط را گرم میکند اما به وسیله فن کارایی بهتری خواهد داشت.

هیتر شیائومیدر واقع بخاری برقی کانوکتور مثل بخاری برقی فن دار و بخاری برقی تابشی است یعنی توانایی انجام دادن کار هر دوی آنها را دارد. بهترین و مناسبترین برند این نوع بخاریها، بخاری پارس خزر میباشد. هیترهای سرامیکی شکلی از بخاری برقی هستند که از عنصر گرمایش الکتریکی استفاده میکنند که از مواد سرامیکی با ضریب دمای مثبت (PTC) ساخته شده است. این نوع بخاریها هم به صورت همرفتی که از یک فن برای انتقال گرما به اتاق استفاده میکند و هم به شکل تابشی که به عنوان یک بخاری مادون قرمز الکتریکی عمل میکند که قبلاً توضیح داده شد، موجود هستند. استفاده از سرامیک در المنت حرارتی سطح ایمنی را به این نوع بخاری اضافه میکند. هنگامی که سرامیک پلی کریستالی گرم میشود، به دمایی میرسد که در آن مقاومت ترمیونی آن شروع به بالا رفتن میکند. این واقعیت منجر به یک شرایط خود محدود شونده برای المنت گرمایشی میشود و از گرفتن گرمای بیشتر سرامیک از مقاومت الکتریکی جلوگیری میکند و در نتیجه دمای بخاری را محدود میکند.

هیتر خانگیهیتر گرمایی شبیه بخاری است که با جریان همرفتی هوای اطراف خود را به حد مطلوبی از گرما میرساند. هیتر یکی از وسایل کاربردی برای بالا بردن سریع دمای محیط است. هیترهای برقی به طور کلی به چهار دسته تقسیم می شود. هیتربرقی تابشی، هیتربرقی فن دار و هیتربرقی کانوکتور و هیتربرقی صنعتی. این وسیله خانگی امکانات ویژه ای را دارا است که از آن دسته می توانیم به بدنه استیل، فن های شش پر، موتور بسیار قوی، امکان کارکرد با برق تک فاز، ساخت هوای کاملاً پاکیزه و موارد دیگر که سبب شده تا این هیتر شایسته ترین انتخاب برای محیط هایی نظیر تالار های کوچک گلخانه، مرغداری، سالن پرورش قارچ، منازل، محیط های کوچک صنعتی، فروشگاه ها و… هیتربرقی هم مانند بخاری برقی جریان الکتریکی را به انرژی گرمایی تبدیل می کند. ساختار و نحوه عملکرد این دو سیستم گرمایشی یکی است اما تفاوت هایی هم دارند. درباره ساختار هیتر برقی باید بگویم که به وسیله دوشاخه، برق از پریز به المنت منتقل می شود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با قیمت بخاری هیتر هوشمند شیائومی وب سایت خود باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد