مجله ی اینترنتی آوای بوف

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله ی اینترنتی آوای بوف

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

هیتر برقی خانگی 4 کیلووات

هیتر برقی خانگی 4 کیلووات

هیتر هوشمنداگر در مکانی زندگی می کنید که به گاز شهری یا سایر سوخت ها دسترسی ندارید و یا می خواهید از گرمای پاک و بدون آلایندگی بهره مند شوید، هیتر برقی بهترین انتخاب برای شما قیمت هیتر شیائومی خواهد بود. بخاری برقی 4 کیلووات دارای دو المنت 2 هزار واتی است که امکان روشن کردن یک یا هر دوی آنها وجود دارد. به دلیل استفاده از فین گالوانیزه در دورادور آن ، گرمادهی بیشتری نسبت به سایر بخاری های تابشی خواهد داشت و وجود فن سبب پخش بهتر و سریعتر گرما خواهد شد. این محصول دارای ویژگی ها و قابلیت های به خصوصی است که سبب استفاده راحت تر از آن شده و ضریب اطمینان محصول را افزایش داده است. المنت های به کار رفته در ساخت این هیتر برخلاف بخاری های تابشی، از نوع فین دار می باشد که در تصویر محصول می توانید مشاهده کنید. فین دار بودن المنت سبب پخش بهتر گرما و حداکثر استفاده از گرمای تولیدی المنت می شود.

  • هیتر چگالشی
  • ایجاد هوای مطبوع و توزیع یکنواخت گرما
  • قابلیت تعویض سَری های هیتر به صورت سریع و راحت
  • طول کابل رابط هویه به همراه دسته هویه 138 سانتی متر
  • سیستم ایمنی: قفل کودک

هیتر هوشمنددسته بندی های متنوع همراه با تعریف ویژگی هایی که در طول زمان با توجه به نیازهای مشتری به وجود آمده اند، سبب ساخت دستگاه های هیتری شده است که کاملا ارتقا یافته اند. در مورد تعریف عمومی از هیترهای خانگی باید به نمونه دستگاه های گرمایشی اشاره کرد که قابل حمل هستند و می توان آنها را در فضاهای مختلف جا به جا نمود. این نقل و انتقال نیاز به هزینه خاصی برای جا به جایی لوازم جانبی ندارد و به سادگی توسط کاربر انجام می شود. اصل ماجرا در این موضوع نهفته شده است که منبع سوخت استفاده شده در این هیترهای خانگی، محل ذخیره سازی ندارد و به صورت لحظه ای توسط سیستم مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین علیرغم سیستم های گرمایشی مرکزی مثل پکیج و موتورخانه، حجم و اندازه زیادی ندارند و وزن آنها نیز کاملا متناسب با توان در نظر گرفته شده است. بنابراین سهولت حمل این دستگاه ها سبب خواهد شد که کاربر در استفاده از آنها آزادی عمل مناسبی داشته باشد و بتواند کاربردهای مختلفی را بهره برداری کند.

گول هیتر شیائومی را نخورید

هیتر شیائومینکته کاربردی: در این بخش با فشردن هم زمان کلید های (-F) و (-T) دستگاه وارد بخش تنظیمات هیتر می شود و شبکه دما و پرتاب باد، آلارم هشدار دما و صدای کلید دستگاه را می توانید تنظیم کنید. پشت دستگاه: قسمت پشتی هیتر Quick TR 1300A دارای قسمت های: 1-کلید قطع و وصل برق 2-(سوکت) محل ورودی کابل برق و 3-اتصال کابل آنتی استاتیک (اتصال به زمین) می باشد. نکته پایانی طراحی جلویی هیتر Quick TR 1300A وجود دو دستگیره در دو طرف چپ و راست دستگاه می باشد که به نوعی طراحی منحصر به فرد این دستگاه را کامل کرده است. Quick TR 1300A یکی از هیتر های هوشمند شرکت کوییک می باشد. قابلیت رمز گذاری: تا این هیتر برای شما وسیله ای شخصی باشد ودیگران بدون داشتن رمز امکان استفاده از دستگاه را نداشته باشند. وجود قابلیت برنامه دادن به دستگاه: به این صورت که تحت سه نام CH1 , CH2 , CH3 می توانید سه برنامه کاری به دستگاه بدهید.

هیتر هوشمنداگر قصد بخاریبرقی یا هیتربرقی را دارید نکاتی را باید مدنظر خود قرار بدهید. طبیعتاً تنوع محصولات موجود در بازار ممکن است شما را دچار سردرگمی در انتخاب کالای مورد نیازتان کند. پس ابتدا حتماً باید به ابعاد مکان مورد نظر خود توجه کنید. چرا که هرکدام از این محصولات کاربرد خاص خود را دارد و انتخاب اشتباه، به شما ضرر وارد خواهد کرد و البته در مصرف انرژی با مشکل روبرو خواهید شد. دیگر اینکه باید قابلیتهای محصول مورد نظر را مورد توجه قرار دهید. امکاناتی از قبیل ترموستات، فن و کلید ایمنی دستگاه. حتماً پیش از خرید به این نکات دقت کنید. لازم است بدانیم هیتر و بخاری از لحاظ مکانیزم تولید گرما تشابه زیادی دارند. اما تفاوت اصلی این دو در کاربرد آنهاست. بخاریهای برقی معمولا برای استفادههای خانگی به کار میروند؛ محیطهایی با ابعاد کم و سقفهای نسبتاً کوتاه که به راحتی گرم میشوند. اما هیتر در واقع برای استفادههای صنعتی مناسبتر هستند؛ فضاهای بزرگ مثل سولهها، سالنهای پرورش قارچ و گلخانهها، کارخانهها، مراکز تولیدی بزرگ، مرغداریها، سالنهای سینما، آمفیتئاتر و محیطهایی از این دست که به آسانی نمیتوان گرمایش آن را تأمین کرد.

با هیتر هوشمند دیگر اشتباه نکنید

هیتر هوشمندیک هیتر خوب باید حداقل 2 یا 3 حالت دمایی متفاوت داشته باشد، تا با توجه به سرمای محیط، بهترین دما و وضعیت انتخاب شود. همچنین وجود یک کلید قطع و وصل برای روشن و خاموش کردن آسان دستگاه ضروری است. مدلهای جدید دارای ریموت کنترل هستند و میتوان دمای بخاری برقی را روی هر دمایی که دوست داریم تنظیم کنیم. برندهای معتبر موجود در بازار تحت استاندارد تولید میشوند. یک بخاری برقی خوب ایرانی باید منطبق بر استانداردهای ایران ساخته شده باشد تا مصرف برق کم و عملکرد ایمنی داشته باشد. خرید بخاری برقی ارزان ولی بدون استاندارد باعث افزایش خطراتی مانند آتشسوزی میشود و عملاً آسیبهای بسیاری به سیستم گرمایش خانگی شما وارد میکند. داشتن فن در ساختار هیتر، یک مزیت عالی است که باعث میشود با هزینه کمتری محیطتان را گرم کنید. قیمت بخاری برقی فن دار کمی بیشتر است اما با توجه به اینکه فواصل طولانیتری را روشن میکند، کاملاً به صرفه و اقتصادی است.

  • گندزدایی سطوح
  • نیازی به گا شهری ندارد
  • قابلیت نصب بر روی چهارپایه زمینی و دیوار
  • تعمیر برد الکترونیکی انواع هیتر
  • تامین هوای تازه
  • از محافظ برق استفاده کنید
  • آتش سوزی در صورت داغ شدن بیش از حد المنتور
  • میزان پوشش دهی: 20

بعد از ایجاد شعله سریعا سنسور زون تشخیص داده وجرقه زنی را قطع میکند. اگر شعله به هر دیلی خاموش شود در کمترین زمان ممکن ( 1 ثانیه ) عدم وجود. شعله توسط سنسور یون تشخیص داده شده و ماژول هوشمند اقدام به قطع گاز میکند. جت هیتر گازی استاندارد گروه صنعتی انعکاس دراری فن توربینی با قدرت هوادهی 8000 متر مکعب برساعت. با پرتاب باد بالا دائیم کار بوده و از جنس استیل طراحی و تولید میشوند. تامین حرارت ها در هیتر گازی با استفاده از سوخت گاز انجام می شود. و گرمای تولیدی با استفاده فن های دمنده به محیط انتقال داده می شوند. قدرت پرتاب گرما در هیتر بالا بوده و قابلیت های نصب ترموستات نیز دارد. روش تامین حرارت و گرما در هیتر موشکی با دیگر سیستم های حرارتی متفاوت می باشد. بسته به نوع محیط و اینکه صنعتی که قرار است هیترها در آن استفاده شوند، نوع آن هم متغییر است. مثلا اگر گلخانه ها باید از جت هیتردودکشدار یا هیتر برقی که هوای پاک و بدون گاز سمی و خطرناک تولید میشود استفاده شود.

راز بخاری هوشمند شیائومی که هیچ کس درباره آن صحبت نمی کند

این هیتر برقی EIG قادر است در شرایط بهینه دمای اتاقی با ابعاد حدودی 16 تا 40 متر مکعب را به میزان دلخواه شما برساند. المنت های این هیتر فن دار، توسط فین گالوانیزه پوشانده شده اند. این فین ها نیز سبب انتقال هر چه بیشتر گرما و بالا بردن راندمان نهایی دستگاه می گردد. همان گونه که گفته شد، در این بخاری های برقی فن دار، از المنت های پره دار یا فین دار استفاده شده است. بر روی المنت استیل دستگاه، پره هایی از جنس گالوانیزه مقاوم طراحی شده است. این المنت های فین دار برای اولین بار در ایران توسط کارخانه eig در بخاری ها و سیستم گرمایشی استفاده شده و سبب منحصر به فرد شدن بخاری برقی خانگی این مجموعه گشته است. پره های المنت به کمک فن دستگاه، باعث پخش یکنواخت هوای گرم در تمام محیط شده و همچنین انتقال گرما از المنت ها را نیز تسریع می بخشند.

به طرز مضحکی ساده راه‌ها برای بهبود هیتر خانگی شما

هیتر خانگیاستفاده از تایمر باعث مصرف کمتر انرژی و بالاتر رفتن عمر فن هیتر خواهد شد. در طراحی بدنه فن هیتر ممکن است از ترکیب فلز و پلاستیک فشرده استفاده شود؛ بهنحویکه بخش پشتی دستگاه از جنس پلاستیک فشرده یا پلیمرهای دیگر، و بخش جلویی آن از جنس فلز باشد. مواد پلیمری از نظر حرارتی عایق بهتری هستند و جلوی تلفشدن انرژی گرمایشی دستگاه را از ناحیه پشتی میگیرند. علاوه بر این، وزن کمتری دارند و جابهجایی دستگاه را سادهتر میکنند. شکل طراحی فن هیترها نیز بسته به مدلشان نیز متفاوت است. از فن هیترها در مکانهای متفاوتی میتوانید استفاده کنید. این وسایل گرمایشی، مدلهای متنوعی دارند و در ظرفیتهای گرمایشی متنوعی تولید میشوند. مدلهای کوچکتر فن هیترها که مدلهای رومیزی نیز خوانده میشوند، برای اتاقهای کوچک، محیطهای کاری و استفادههای شخصی گزینه مناسبی هستند. اگر کارمند هستید یا برای فروشگاه خود دنبال یک وسیله گرمایشی مناسب میگردید، یک فن هیتر رومیزی انتخاب مناسبی برای شماست.

بخاری هوشمند شیائومیاین محصولات در مدلهای رومیزی، دیواری و ایستاده و با ابعاد کوچکتر از سایر بخاریهای برقی تولید میشوند. بخاریهای برقی فن دار از یک عنصر گرمایشی تشکیل شدهاند که از طریق عبور جریان الکتریکی از یک عنصر مقاومتی که با اثر ژول گرما ایجاد میکند، انرژی حرارتی تولید میکند. آنها همچنین حاوی یک فن الکتریکی هستند که هوا را در سراسر عنصر گرمایش میدمد و هوای گرم شده را در اتاق پخش میکند. این نوع بخاریها در طبقه بندی بخاریهای همرفتی قرار میگیرند، اثر گرمایش ثابتی را ارائه میدهند و بسته به اینکه فضای گرم شده چقدر عایق شده است، میتوانند سطوح مختلف را به راحتی گرم کنند. بسیاری از این بخاریها قابل حمل هستند و با استفاده از دوشاخه پریز استاندارد به برق متصل میشوند. این بخاری داری فن و المنت میباشد در زمانی که فن بخاری خاموش باشد این بخاری توانایی گرم کردن محیط اطراف را دارد و بدون ایجاد صدایی محیط را گرم میکند اما به وسیله فن کارایی بهتری خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد